مدیرکل امور روستایی استانداری بوشهر:

روستاهای استان بوشهر با رویکرد اقتصاد مقاومتی احیاء می‌شود

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری بوشهر گفت: روستاهای استان بوشهر با رویکرد اقتصاد مقاومتی احیاء می‌شود که این مهم مورد توجه منتخبان پنجمین دوره شوراهای اسلامی روستاها و دهیاران این استان قرار دارد.

روستاهای استان بوشهر با رویکرد اقتصاد مقاومتی احیاء می‌شودبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، بهرام نکیسا بعدازظهر امروز در نشست بررسی ارائه راهکارهای اقتصادی در روستاهای استان بوشهر با بیان اینکه شوراها و دهیاری‌های برنامه محور و کارآفرین، موفق هستند اظهار داشت: تعاونی‌هایی که در روستاها توسط مردم روستا تشکیل می‌شود می‌توانند فرصت‌ها و استعدادهای بالقوه روستا را به فعلیت برساند.

وی با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های عمرانی، اقتصادی و خدماتی توسط تعاونی روستایی افزود: با تشکیل تعاونی و شرکت‌های خصوصی توسط ساکنان روستاها و اجرای طرح‌های عمرانی، اقتصادی و خدماتی توسط تعاونی‌ها و شرکت‌های یاد شده شاهد روستایی بدون بیکار می‌شویم.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری بوشهر از پرداخت تسهیلات مالی اعتباری به شرکت‌های تعاونی روستایی خبر داد و گفت: از آنجائیکه حرکت جمعی توسعه پایدار در پی دارد لذا به کسانیکه در روستا شرکت تعاونی تشکیل دهند به نسبت گستردگی فعالیتشان تسهیلات ویژه مالی اعتباری پرداخت می‌شود.

نکیسا با بیان اینکه شوراها و دهیاری‌های برنامه محور و کارآفرین موفق می‌شوند تاکید کرد: شوراها و دهیاری‌های روستاها به تولید ثروت و درآمد برای دهیاری که به منظور خدمت به جامعه هدف تشکیل شده‌‌اند بیاندیشند و در این راستا شوراها و دهیاری‌های برنامه محور و کارآفرین موفق می‌شوند.

وی با تاکید بر توجه به اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی در مناطق روستایی تصریح کرد: در راستای توسعه زیرساخت‌ها و ایجاد اشتغال در مناطق روستای استان بوشهر به حوزه سرمایه‌گذاری بر روی نیروی انسانی ماهر توجه ویژه‌ای شده است.

وی،  احیاء روستاهای استان بوشهر را با رویکرد اقتصاد مقاومتی مورد تاکید قرار داد و خاطر نشان کرد:روستاهای استان بوشهر با رویکرد اقتصاد مقاومتی احیاء می‌شود که این مهم مورد توجه  منتخبان پنجمین دوره شوراهای اسلامی روستاها و دهیاران این استان قرار دارد.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.