روستاهای استان بوشهر ظرفیت بالایی برای اقتصاد مقاومتی دارند

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری بوشهر گفت: مناطق روستایی استان بوشهر ظرفیت بالایی برای اقتصاد مقاومتی دارند.

روستاهای استان بوشهر ظرفیت بالایی برای اقتصاد مقاومتی دارندبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، بهرام نکیسا صبح یکشنبه در نشست با مسئولان بسیج سازندگی استان بوشهر اظهار داشت: تحقق سیاست‌ها و برنامه‌های اقتصاد مقاومتی یک اولویت اساسی است و همه باید برای این مهم تلاش ویژه‌ای داشته باشیم. روستاها برای توسعه برنامه‌های اقتصاد مقاومتی جایگاه ویژه‌ای دارند و در استان بوشهر ظرفیت‌های بسیار خوبی در سطح روستاها برای این منظور وجود دارد.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری بوشهر با تاکید بر توجه به ظرفیت‌های روستایی برای تحقق برنامه تدوین شده گفت: روستاهای استان بوشهر دارای ظرفیت‌های مهمی در عرصه‌های مختلف اقتصادی، اشتغال‌زایی، فرهنگی و اجتماعی هستند که باید از این قابلیت‌ها در راستای حل مشکلات روستاها استفاده کرد.

نکیسا با اشاره به تحقق سیاست اقتصاد مقاومتی در حوزه تولید و اشتغال خاطر نشان کرد: مناطق روستایی استان بوشهر با داشتن ظرفیت مطلوب و مناسب فرصت مهمی برای تحقق سیاست اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال فراهم کرده است.

نشست هم اندیشی و تعامل برای خدمت رسانی بهتر در روستاها با حضور مدیرکل روستایی و امور شوراهای استانداری بوشهر و مدیر بسیج سازندگی استان بوشهر در استانداری بوشهر برگزار شد.

انتهای پیام /پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.