عشایر در حوزه مرزداری از کشور همواره پیشرو بود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با تاکید بر نقش مهم عشایر در تحقق اقتصاد مقاومتی، گفت: عشایر را می‌توان به عنوان الگوهای اقتصاد مقاومتی معرفی کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: عشایر نشان داده اند در سخت ترین شرایط کشور همچون جنگ تحمیلی و تحریم‌های اقتصادی همچون کوه استوار در حمایت از انقلاب اسلامی و کشور ایستاده اند، به طوریکه می شود آنها را الگویی مستحکم برای همه امور زندگی دانست.

آیت‌الله علما با اشاره به نقش اثرگذار عشایر در تمامی حوزه‌ها، عشایر در حوزه مرزداری از کشور نیز همواره پیشرو بوده و می توان گفت اولین مرزداران این کشور عشایر هستند.

امام جمعه کرمانشاه افزود: امروز مسئولان وظیفه دارند با همکاری خود عشایر نسبت به بهبود وضعیت کاری و معیشتی این قشر زحمت‌کش کوشا و پیگیر بوده و برای پیشرفت و بهره وری بیشتر آنها برنامه‌ریزی کنند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه امروز ایران اسلامی به برکت تفکر بسیجی از همه سختی ها و دشواری های داخلی و خارجی با قدرت عبور کرده و به یک قدرت بزرگ و تاثیر گذار منطقه ای و جهانی تبدیل شده، گفت: همه وظیفه داریم این قدرت و استقلال را حفظ و حراست کنیم.

 

انتهای پیام/ز

عشایر در اقتصاد کشور تاثیر گذارند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.