عبداللهی مطرح کرد؛

ورودی‌ها و خروجی‌های شهر تهران باید مهندسی شود/ ساخت تونلی سه طبقه به طول 10 کیلومتر در میدان سپاه

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء گفت: به شهرداری تهران پیشنهاد دادیم تونلی از میدان سپاه به سمت آزادگان به طول 10 کیلومتر در سه طبقه ساخته شود که دو طبقه خودرویی و یک طبقه آن ریلی باشد.

ورودی‌ها و خروجی‌های شهر تهران باید مهندسی شود/ تونلی سه طبقه به طول 10 کیلومتر در میدان سپاه ساخته می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار عبادالله عبدالهی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا در مراسم بهره‌برداری از بزرگراه شهید حسین همدانی و تونل شهدای غزه که امروز(دوشنبه) برگزار شد، با بیان اینکه هر چه داریم به برکت شهدایی مانند سردار همدانی است، اظهار داشت: از شهرداری تهران به خاطر نامگذاری این بزرگراه به نام سردار همدانی تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه سردار همدانی جزء بهترین و نادرترین فرماندهان سپاه پاسداران بود، افزود: سردار همدانی در عین حالی که یک شخص قاطع بود اما بهترین ویژگی‌ این شخص را می‌توان رئوف و مهربان بودن آن نام برد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء با بیان اینکه تهران یکی از کلان‌شهرهای بزرگ کشور است، گفت: یکی از بزرگترین مشکلات شهر تهران توسعه نامتوازن آن است.

سردار عبداللهی ادامه داد: بدون تردید این توسعه نامتوازن ناشی از عدم مدیریت است، چرا که هر شخصی برای کوچکترین کار هم باید از شهرستان به تهران بیاید، به همین دلیل این مدیریت درست نیست و باید فکر اساسی برای آن شود.

وی با تاکید بر اینکه به دلیل حجم مراجعه به شهر تهران شاهد ترافیک‌های سنگین و گسترده هستیم، تصریح کرد: بدون تردید رفع این مشکلات به سادگی قابل حل نیست و نیاز به راهکارهای اساسی دارد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء با بیان اینکه بیش از85 تا 90 مورد از پروژه‌های اجرا شده در شهر تهران توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء بوده است، گفت: در حال حاضر 65 تا 70 پروژه تا کنون به بهره‌برداری رسیده که از جمله آنها می‌توانیم به تونل نیایش کاروانسرای سنگی یک و دو پل صدر و غیره اشاره کرد.

سردار عبدالهی اضافه کرد: نزدیک به 22 تا 23 پروژه در دست اجرا است که به زودی آنها را هم به بهره‌برداری خواهیم رساند.

وی با تاکید بر اینکه ساخت تونل، بزرگراه و پل به حل مشکلات ترافیکی کمک بسیاری می‌کند، گفت: این پروژه‌ها در شرایط سخت و دشوار ساخته شده، چرا که بسیاری از آنها در پرترافیک‌ترین نقاط تهران احداث شده است.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء با بیان اینکه ما برای برون رفت از مسائل ترافیکی و حفظ محیط زیست تهران به شورای بعدی پیشنهادهایی تحویل داده‌ایم، افزود: ورودی و خروجی‌های شهر تهران باید مهندسی شود، به همین منظور پیشنهاد دادیم که تونلی از میدان سپاه به سمت آزادگان با مساحت 10 کیلومتر در سه طبقه ساخته شود تا بتوانیم با این احداث از بار ترافیکی این منطقه بکاهیم.

وی گفت: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء با مدیریت شهری جدید نیز همکاری داشته باشد.

انتهای پیام/

ساخت 90 مورد از پروژه های شهر تهران توسط قرارگاه خاتم الانبیاء

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۶ ۱۰ مرداد ۱۳۹۶
مگر این ملت بیچاره ای که در اقسا نقاط این کشور زندگی میکنن که در بعضی روستاها اب اشامیدنی بخدا قسم ندارن ایا نباید در این مناطق کار شود و مشکل این روستاها و مردم بدبخت را حل کرد ولی هر روز پروزهای بسیار بزرگی را در تهران افتتاح میکنن مگر ملت فقط تهران است دیگه بقیه مناطق کشک چرا اینقدر ظلم به این مناطق محروم میشه ایا خدا ناظر بر این اعمال نیست ایا فردای قیامتی نیست
آخرین اخبار