جاوید خبر داد

افتتاح 30 پروژه عمرانی نیمه تمام تا پایان شهریور

معاون فنی و عمران شهرداری تهران گفت: از 170 پروژه عمرانی شهر تهران تاکنون 140 مورد به اتمام رسیده و 30 پروژه باقیمانده نیز تا پایان شهریور ماه به اتمام خواهد رسید.

افتتاح 30 عمرانی نیمه تمام تا پایان شهریوربه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علیرضا جاوید معاون فنی و عمران شهرداری تهران در مراسم بهره‌برداری از بزرگراه شهید حسین همدانی و تونل شهدای غزه که امروز(دوشنبه) برگزار شد، با بیان اینکه شهر تهران رو به رشد و آبادانی بوده است، اظهار داشت: بیش از نیمی از پروژه های احداث شده در شهر تهران متعلق به این دوره مدیریت شهری است.

وی افزود: امروز آنچه در زیرساخت های شهر از جمله شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی ایجاد شده بعد از سال 84 تا امروز بوده است.

معاون فنی و عمران شهرداری تهران با بیان اینکه در حال حاضر بزرگراه‌های شهر تهران از 304 کیلومتر به 575 کیلومتر افزایش یافته است، گفت: پل‌های شهر تهران از 175 پل به 370 پل افزایش یافته که همه این پل‌ها در این دوره مدیریت شهری احداث شده‌اند.

جاوید به 170 پروژه فنی و عمرانی شهر تهران در 12 سال گذشته اشاره کرد و افزود: از سال 84 تا به امروز بیش از 140 پروژه در شهر به اتمام رسیده و 30 پروژه باقیمانده نیز با بیش از 90 تا 95 درصد پیشرفت تا پایان شهریور ماه به اتمام خواهد رسید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار