شهرکرد؛

مطالعه بیش از ۸۰۰ عنوان کتاب در کوهرنگ

بیش از ۸۰۰ عنوان کتاب در ماه توسط کودکان و نوجوانان شهرستان کوهرنگ مطالعه می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ فرزاد رحیمی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری گفت: ماهانه بیش از ۸۰۰ عنوان کتاب توسط کودکان و نوجوانان در مدارس و سیاه چادر‌های شهرستان کوهرنگ مطالعه می‌شود.

وی با بیان اینکه کتابخانه سیار کانون در کوهرنگ از بهمن ۹۴ فعالیت خود را آغاز کرده است افزود: در حال حاضر ۶۱۷ عضو کودک و نوجوان در ۲۴ روستا و یک منطقه عشایری در این شهرستان از فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی آن بهره مندند.

رحیمی اضافه کرد: در حال حاضر این کتابخانه مجهز به ۳ هزار و ۸۰۰ جلد کتاب جهت امانت دهی به کودکان و نوجوانان کوهرنگ است که به صورت ماهانه در روستا‌های هدف این شهرستان توزیع می‌گردد.

وی ادامه داد: بالا بردن سرانه مطالعه کودکان و نوجوانان در مناطق محروم، بهرمندی از کتاب‌های جدید و انجام فعالیت‌های فرهنگی و مهارت‌های علمی از جمله اهداف این کتابخانه در کانون محسوب می‌شود.

رحیمی گفت: کتابخوانی، قصه گویی، کاردستی، نقاشی، شعرخوانی، آموزش نجوم، نمایش خلاق و تئاتر کوچک از برنامه‌های کتابخانه سیار در مناطق محروم می‌باشد.

وی افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری دارای ۳ کتابخانه سیار در مناطق شهرکرد، سامان، گندمان و کوهرنگ می‌باشد که بیش از ۶۵ روستا از فعالیت‌های فرهنگی، هنری، ادبی، مذهبی و علمی آن بهره مند می‌شود.

انتهای پیام/ف

ماهانه بیش از ۸۰۰ عنوان کتاب در کوهرنگ مطالعه می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.