حشمتیان در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

نوبخت وعده داد به زودی درباره یارانه احزاب اقدام کند

رئیس خانه احزاب گفت:نوبخت معاون رییس جمهور وعده داد که به زودی درباره یارانه احزاب اقدام کند.

قدرتعلی حشمتیان رئیس خانه احزاب ایران درگفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل های  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به برگزاری چهل و دومین جلسه شورای مرکزی خانه احزاب ایران۲۶ تیرماه  اظهار داشت: محبی عضو خانه احزاب ضمن تشکر از برگزاری همایش‌ها  ازجریان اصلاح طلبان  درخواست کرد تا فردی در راس امور قرار گیرد که  وقت کافی برای  امور مربوطه داشته وتلاش وسیعی به منظور پیشبرد امور انجام دهد.

رییس خانه احزاب  ایران ضمن تشکر از همکاری شورای مرکزی و حضور پرنگ اصلاح طلبان، مستقلین واعتدالگرایان در همایش ازحضور کمرنگ دوستان اصولگرا دراین همایش انتقاد کرد.

حشمتیان با اشاره به اینکه کواکبیان از پیگیری خود در مورد یارانه احزاب گزارشی را ارائه  و اظهار داشت: نوبخت معاون رییس جمهور وعده داده که به زودی درباره این مسئله اقدام کند.

رییس خانه احزاب ایران در پایان خاطر نشان کرد: در ارتباط باپیش نویس آیین نامه قانون احزاب از دولت از حاضرین در جلسه رأی گیری به عمل آمد که  پس از بحث و تبادل مقرر گردید که کمیته حقوقی به ریاست حق شناس در ۴۸ ساعت آینده دراین مورد اعلام نظر و با نظر هیأت رییسه پاسخ کمیسیون دولت داده شود.

انتهای پیام/

 

آخرین جلسه خانه احزاب ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار