تیموری:

فاز نخست مانور اطفاء حریق جنگل ها در هفته جاری برگزار می شود

مدیر کل دفتر حفاظت و مدیریت شکار و صید سازمان حفاظت محیط زیست گفت: مرحله نخست مانور اطفاء حریق جنگل ها در عرصه های تحت مدیریت این سازمان در هفته جاری برگزار می شود.

فاز نخست مانور اطفاء حریق جنگل ها در هفته جاری برگزار می شودبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی تیموری مدیر کل دفتر حفاظت و مدیریت شکار و صید سازمان حفاظت محیط زیست با اعلام برگزاری مانور اطفاء حریق جنگل ها در سال 96 به طور همزمان در استان های آذربایجان شرقی و چهارمحال و بختیاری، گفت: این مانورها با مشارکت 11 استان و با حضور مدیران ارشد سازمان های حفاظت محیط زیست، مدیریت بحران، جنگل ها، مراتع و آبخیزداری و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برگزار می شود.


تیموری افزود: سازمان حفاظت محیط زیست روز سه شنبه 20 تیرماه برای سومین سال متوالی و بر اساس سیاست ها و تاکید ریاست سازمان به منظور آمادگی نیروهای یگان و اجرایی سازمان حفاظت محیط زیست، اقدام به برگزاری همزمان مانور اطفاء حریق در مناطق تحت مدیریت سازمان در استان های آذربایجان شرقی و چهارمحال و بختیاری می کند.

مدیر کل دفتر حفاظت و مدیریت شکار و صید سازمان حفاظت محیط زیست ادامه داد: علاوه بر دو استان میزبان و معین، 11 استان آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، همدان، کردستان، اصفهان، مرکزی، ایلام، لرستان، کرمانشاه و خوزستان نیز به عنوان ادارات کل حفاظت محیط زیست همکار در این مانورها ایفای نقش خواهند کرد.
 
وی از اجرای مرحله دوم این مانورها در شهریور ماه سال جاری خبر داد و گفت: مرحله دوم مانور اطفاء حریق به میزبانی گلستان به عنوان استان معین و با همکاری پنج استان مازندران، گیلان، خراسان رضوی، خراسان شمالی و سمنان به عنوان استان های همکار  برگزار می شود.

تیموری گفت:در اجرای این مانورها، علاوه بر ادارات کل، مسئولان استانی، سازمان ها و ارگان های مرتبط با موضوع حریق در عرصه های طبیعی همچون سازمان جنگل ها، مراتع و سازمان مدیریت بحران، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نیز مشارکت و همکاری خواهند داشت.
 
انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار