شعاعی در حاشیه همایش بین‌المللی مقابله با گردوغبار؛

عربستان در کنفرانس بین‌المللی مقابله با گرد و غبار شرکت نکرد

مدیر طرح مقابله با ریزگردهای سازمان محیط زیست از عدم حضور نماینده عربستان سعودی در کنفرانس بین‌المللی مقابله با گرد و غبار خبر داد.

عربستان در کنفرانس بین‌المللی مقابله با گرد و غبار شرکت نکردبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ضیاءالدین شعاعی مدیر طرح مقابله با ریزگردهای سازمان محیط زیست امروز(دوشنبه) در حاشیه کنفرانس بین‌المللی مقابله با گردوغبار که در محل اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این کنفرانس بین‌المللی با حضور وزرای کشورهای مختلف و در حوزه گرد و غبار و راهکارهای کاهش آن برگزار می‌شود.

وی افزود: این کنفرانس به ضرورت توافقات منطقه‌ای و کارهای گروهی و تشکیلاتی در حوزه کاهش گرد و غبار می‌پردازد و کشورهای مختلف را دور هم جمع کرده است.

شعاعی از عدم حضور عربستان در کنفرانس بین‌المللی مقابله با گرد و غبار خبر داد و گفت: از همه کشورهای منطقه و تاثیرگذار برای این کنفرانس دعوت شده بود که کشورهای عربی از جمله آنها هستند اما عربستان سعودی در این کنفرانس بین‌المللی حضور نیافته است.

وی تصریح کرد: کشورهای منطقه و دغدغه‌مند در حوزه گرد و غبار تمام دغدغه‌ها و راهکارهای خود برای کاهش گرد و غبار و طوفان‌های گردوغبار را بیان کردند.

کنفرانس بین‌المللی مقابله با گرد و غبار 12 تا 14 تیرماه با حضور نمایندگان 43 کشور جهان در تهران در حال برگزاری است؛ مهمانان ضمن ارایه راهکارهای علمی در حوزه مقابله با گرد و غبار بازدیدهایی را از کانون‌های داخلی در شهرهای اهواز و کاشان انجام می‌دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار