سمنان;

انجام پرواز مسافری از فرودگاه سمنان تا 6 ماه آینده

مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی کشور گفت : تمام تلاش ما این است که طی حداکثر شش ماه آینده پرواز هواپیمای مسافری از سمنان و بالعکس آغاز شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، رحمت اله مه آبادی مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی کشور  در حاشیه بازدید از فرودگاه سمنان گفت : در زمان حاضر در تلاش هستیم تا با همکاری مسوولان استان ترمینال موقت فرودگاه سمنان را ایجاد کنیم و پیش بینی و برآورد کارشناسان این است که اولین پرواز مسافربری از این فرودگاه تا 6 ماه آینده انجام خواهد شد.

 

وی افزود : ضرورت ایجاد فرودگاه در مرکز استان سمنان احصاء و تلاش های فراوانی در این ارتباط صورت گرفته و تاکنون پیشرفت فیزیکی خوبی نیز داشته است.


وی با بیان این که در زمان حاضر عمده زیر ساخت ها در فرودگاه سمنان فراهم و بقیه در دست اجراست، تصریح کرد: اکنون باند این فرودگاه نیز آماده و دیگر تجهیزات برای تردد مسافران وارد فرودگاه شده است.


مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی کشور با اشاره به این که دولت یازدهم توجه ویژه ای به صنعت فرودگاهی، حمل و نقل هوایی و نوسازی ناوگان داشته است، افزود: اقدامات خوبی در این دولت در فرودگاه های همه استان ها انجام شده و اعتبارات خوبی هم اختصاص یافته است.


مه آبادی ادامه داد : دولت تدبیر و امید برای فرودگاه سمنان نیز اعتبار خوبی اختصاص داده و در حال اجراست.
انتهای پیام / ه

اولین پرواز مسافربری از فرودگاه سمنان 6 ماه دیگر انجام می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار