رئیس جمهور وارد سمنان شد/ فرودگاه سمنان افتتاح شد

حسن روحانی در ادامه سفرهای استانی خود برای افتتاح 18 طرح وارد سمنان شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حسن روحانی در سفر به سمنان و با حضور در سالن یادگار امام استانداری سمنان و ارتباط مستقیم با پنج مکان افتتاح طرح ها، دستور بهره برداری همزمان از این پروژه ها را صادر می کند.
 
 
برای اجرای این طرح ها در مجموع بیش از هزار و 167 میلیارد تومان هزینه شده است.
 
 
این طرح ها در بخش های راه و شهرسازی، اقتصاد و دارایی، کشاورزی، صنعت و امداد و نجات است.
 
 
در بخش راه و شهرسازی طرح های قطار محلی تهران – ورامین گرمسار به طول 114 کیلومتر، راه اصلی شاهرود – میاندشت، گرمسار – چنداب، بهسازی مسیرهای شاهرود – گرگان و شاهرود – آزادشهر ، تقاطع غیر هم سطح درجزین، دو باب پل زیر گذر فرودگاه شاهرود، سامانه روشنایی آزاد راه حرم تا حرم و مسیر شاهرود – رودیان، مجتمع های خدماتی و رفاهی بین راهی آفتاب ایوانکی و سربداران میامی، هزار و 756 واحد مسکونی مهر ، بهسازی عوامل پروازی فرودگاه سمنان بهره برداری می شود .
 
 
وزیر راه و شهرسازی به عنوان نماینده رئیس جمهور با حضور در گرمسار و پس از دستور رئیس جمهور، قطار محلی تهران – ورامین گرمسار و سایر طرح های بخش راه و شهرسازی را افتتاح کرد .
 
 
در بخش صنعت سه طرح در سمنان و گرمسار افتتاح و اجرای یک طرح آغاز می شود .
 
 
شرکت صنایع خودروسازی فردا با ظرفیت تولید 100 هزار دستگاه خودروی کلاس B و اشتغالزایی برای 175 نفر، آغاز طرح توسعه این واحد صنعتی شامل سالن بدنه و رنگ، شرکت شکوفا بهداشت و شکوفا شیمی آرین با ظرفیت تولید 112 هزار تن مواد اولیه شوینده و مواد پاک کننده در گرمسار و شرکت فرابرد هوشمند میهن با ظرفیت تولید 70 هزار تن دستگاه ساخت تجهیزات عملیات صنعتی در بخش نفت و گاز و نیروگاه در گرمسار، طرح های صنعتی سفر رئیس جمهور است .
 
 
برای اجرای این طرح های صنعتی در مجموع 262 میلیارد تومان هزینه شده است .
 
 
رئیس جمعیت هلال احمر کشور هم در سرخه نماینده ویژه رئیس جمهور برای افتتاح سایت امداد هوایی و آشیانه بالگرد هلال احمر استان سمنان خواهد بود .
 
 
این سایت به وسعت دو هزار و 100 متر مربع دارای سه هزار متر مربع پد پرواز و ظرفیت نشست همزمان شش بالگرد امدادی است و پشتیبان امداد هوایی برای هشت استان همجوار سمنان خواهد بود .
 
 
وزیر اقتصاد و دارایی هم در ساختمان جدید اداره کل امور مالیاتی استان سمنان، پس از اخذ دستور رئیس جمهور این بنای چهار طبقه را افتتاح می کند .
 
 
سامانه آبیاری نوین در پنج هزار هکتار از اراضی استان سمنان هم امروز با دستور رئیس جمهور به بهره برداری می رسد که با اجرای این طرح ها در مجموع برای 885 نفر شغل ایجاد شده است .
 
 

گفتنی است دیدار با نخبگان هم یکی دیگر از برنامه های سفر یک روزه روحانی به سمنان است.

شایان ذکر است، حسن روحانی در قالب بیست و ششمین سفر کاروان تدبیر و امید روز سی و یکم فرودین 95 مهمان مردم سمنان بود.

استان سمنان با 702 هزار و 360 نفر جمعیت، مجموعه ای از کویر ،جنگل و کوهستان است و گنجی از ذخائر قابل توجه معدنی، بناهای تاریخی و زمینه گردشگری، خاک حاصلخیز برای پرورش انواع محصولات کشاورزی به استان چهار فصل مشهور است.


با حضور رئیس جمهور فرودگاه سمنان افتتاح شد


انتهای پیام/ ه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۲۲:۴۲ ۱۷ فروردين ۱۳۹۶
سلام
من هفته پیش از شاهرود به گرگان رفتم، بهسازی که چه عرض کنم، جاده نون خاشخاشی بود. ضمنا در استان سمنان بیکاری در شرق استان بیداد میکنه
Iran (Islamic Republic of)
سعیدی
۱۴:۱۶ ۱۷ فروردين ۱۳۹۶
چه خوب ممنون
آخرین اخبار