ساری،

جلوگیری از آلودگی منابع آب برنامه محوری محیط زیست

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور جلوگیری از آلودگی منابع آبی و تصفیه پساب‌ها را از برنامه‌های محوری این سازمان اعلام کرد.

جلوگیری از آلودگی منابع آب برنامه محوری محیط زیستبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، معصومه ابتکار در مراسم بهره برداری چهاردهمین تصفیه خانه شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: برای جاوگیری از هدر رفت آب و حفظ محیط زیست باید در بخش‌های مختلف صنعتی وکشاورزی در پیش بگیریم.

وی افزود: کشاورزان، صنعتگران و قشر‌های مختلف مردم باید در فعالیت‌های خود، حفاظت از محیط زیست را در اولویت کار خود قرار دهند که بی توجهی به آن تبعات و عوارض زیست محیطی نامطلوبی را بر جا خواهد گذارد.

ابتکار پایش و نظارت بر پیشگیری از تخلفات زیست محیطی را ضروری دانست و گفت: مازندران با توجه به شکننده بود وضع زیست محیطی به این توجه نظارتی بیشتر نیاز دارد.

وی بررسی و تصویب قوانین حفاظت و احیای تالاب‌ها و هوا و خاک در مجلس و شورای نگهبان را اقدامات نظارتی و بازدارندگی در جهت حفظ محیط زیست بر شمرد.

شهرک صنعتی بشل سوادکوه شمالی با وسعتی بالغ بر ۲۰۰ هکتار بزرگترین شهرک صنعتی مازندران است که بیش از ۲۰۰ واحد صنعتی مجوز فعالیت دراین شهرک صنعتی گرفتند.

انتهای پیام/ع

بهره برداری چهاردهمین تصفیه خانه شهرک‌های صنعتی مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار