هزینه ۱۱ هزار میلیارد ریالی دولت برای بخش بهداشت مازندران

وزیر بهداشت گفت: دولت سیزدهم ۱۱ هزار میلیارد ریال برای بخش بهداشت مازندران هزینه کرد.

بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که رئیس جمهور را امروز در دور دوم سفر استانی به مازندران همراهی می‌کند، گفت: در راستای اجرای مصوبات دور نخست سفر هیات دولت به مازندران، تاکنون ۱۱ هزار و ۲۰ میلیارد ریال اعتبار از سوی سازمان برنامه و بودجه برای تکمیل و فراهم‌کردن زیرساخت‌های بهداشتی این استان اختصاص یافته است.

او افزود: در دور اول سفر رئیس جمهور به مازندران برای حوزه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اجرای ۹ طرح با هفت هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال اعتبار مصوب شد که تاکنون هفت مصوبه اجرا شده و ۲ مصوبه در دست اجرا است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تکمیل بیمارستان آیت الله طبرسی ساری، بیمارستان تنکابن، بیمارستان جایگزین رازی قائم شهر، دانشکده دندانپزشکی بابل، بیمارستان ۱۸۵ تختخوابی بابلسر و پروژه‌های نیمه تمام بهداشتی و درمانی استان با پیشرفت فیزیکی بیش از ۵۰ درصد از جمله مصوبات دور اول سفر آقای رئیسی به مازندران است.

او افزود: تکمیل راه دسترسی و دیواره سازی بیمارستان تنکابن، تکمیل و تجهیز بخش ناباروری بیمارستان خاتم‌الانبیاء بهشهر و شهید بهشتی نوشهر و تجهیز سردخانه نگهداری فرآورده‌های خونی غرب استان مازندران از دیگر مصوبات دور اول سفر دولت به استان مازندران بود.

حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی امروز همراه با تعدادی از اعضای هیات دولت برای دومین بار در قالب سفر استانی به مازندران سفر کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.