شهرکرد؛

آغاز طرح اوقات فراغت آسمانی‌ها

طرح اوقات فراغت با عنوان «آسمانی‌ها» در مساجد استان چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ جواد کارگران مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از آغاز طرح اوقات فراغت تابستانی با عنوان «آسمانی‌ها» در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان خبر داد.

وی گفت: در حال حاضر ۴۱۰ کانون فرهنگی هنری در مساجد استان فعالیت دارد که طرح «آسمانی‌ها» در ٣٨٠ مورد از این تعداد اجرا می‌شود.

کارگران با بیان اینکه هر ساله با اجرای طرح آسمانی‌ها، بخش زیادی از کودکان، نوجوانان و جوانان جذب برنامه‌های فرهنگی و هنری کانون‌های مساجد می‌شوند پیش بینی کرد: امسال بیش از ۲ هزار نفر در این طرح شرکت کنند.

وی ادامه داد: بیش از ٢٥٠ عنوان برنامه در رشته‌های قرآنی، اعتقادی و مذهبی، ورزشی، فضای مجازی، فرهنگی، هنری و اردویی در این طرح اجرا می‌شود.

کارگران با بیان وجود ۱۶۱ کتابخانه مخزن دار و ۹۰ کتابخانه باز در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: مطالعه کتاب‌های مختلف در تعطیلات تابستانی در افزایش بینش و اطلاعات کودکان و نوجوانان مؤثر است.

به گفته وی؛ تابستان سال گذشته یک هزار و ٥٠٠ نفر از کودکان، نوجوانان و جوانان چهارمحال و بختیاری در طرح آسمانی‌ها شرکت کردند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار