شهرکرد؛

گردهمایی رابطین خواهر کانون‌های مساجد

گردهمایی رابطین خواهر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ همزمان با سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر و «روز مقاومت، ایثار و پیروزی»، گردهمایی ۲۰۰ رابط خواهر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری با حضور مسئول دفتر امور خواهران ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در سالن مهر شهرکرد برگزار شد.

زهرا بیگدلی مسئول دفتر امور خواهران ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در این گردهمایی، با بیان اینکه راه اندازی جبهه فرهنگی مهم‌ترین برنامه رابطین خواهر در این کانون‌هاست گفت: با شناسایی آسیب‌های فرهنگی مهم در زمینه زنان، ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها، باید برنامه‌ای جمعی برای رفع آن‌ها طراحی کرد.

حجت الاسلام مراد یوسفی مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری هم با اشاره به فعالیت این کانون‌ها در زمینه‌های فرهنگی، هنری، آموزشی، کتاب و کتاب خوانی اظهار داشت: تشکیل ۲۰ حلقه پژوهشی، راه اندازی ۱۱ وب سایت، چاپ ۹ نشریه، برپایی ۴۰ کارگاه و دوره آموزشی، ۴۴ نمایشگاه و بیش از ۸۰۰ همایش حلقه‌های تربیتی و نشست‌های بصیرتی از جمله فعالیت‌های این کانون‌ها طی سال گذشته در استان بوده است.

وی افزود: همچنین ۸۰ باشگاه کتابخوانی کودک و نوجوان با عضویت ۸۰۰ نفر در چهارمحال و بختیاری در حال فعالیت می‌باشد.

به گفته یوسفی؛ در حال حاضر ۴۰۷ کانون فرهنگی هنری در مساجد استان چهارمحال و بختیاری وجود دارد که ۳۲۰ رابط خواهر در این کانون‌ها فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.