خبرنگار اسطوره‌ای واترگیت حکومت ترامپ را یک «رژیم شرور» توصیف کرد

خبرنگار آمریکایی که در دهه هفتاد میلادی باعث برملا شدن رسوایی واترگیت شد، نسبت به تخلفات بی‌سابقه کاخ سفید در دولت ترامپ هشدار داد.

خبرنگار اسطوره‌ای واترگیت: حکومت دونالد ترامپ یک «رژیم شرور» استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری هیل؛ «کارل برنستین» خبرنگار آمریکایی که در دهه هفتاد میلادی باعث برملا شدن رسوایی واترگیت و استعفای ریچارد نیکسون –رئیس‌جمهور سابق آمریکا- شد، حکومت دونالد ترامپ را یک «رژیم شرور» توصیف کرد و نسبت به تخلفات بی سابقه کاخ سفید در دولت فعلی هشدار داد.

برنستین در مصاحبه با سی ان ان ضمن بیان اینکه دولت ترامپ کار نمی‌کند، گفت: در حال حاضر، ما در قلب یک حکومت شرور قرار داریم. این شرارت را می‌توان از عملکرد سران نظامی و رهبران جمهوری خواه کنگره و اعضای ارشد جامعه اطلاعاتی دریافت.

وی ادامه داد: دولت ترامپ عملگرا نیست. او واقعا کار نمی‌کند. شخصیت و توانایی‌های این رئیس جمهور نگرانی‌های جدی به وجود آورده است.

این خبرنگار اسطوره‌ای، ترامپ را «بزرگترین چالش روزنامه نگاری عصر مدرن» معرفی کرد و افزود: در توصیف حکومت شرور ترامپ باید بگویم این رئیس جمهور قدرت کنترل دولت را ندارد. او سران ارشد ما را نگران کرده است. آن‌ها نگران خلق و خوی ترامپ و شخصیت از دست رفته خودشان هستند.

برنستین پیش از این حمله دونالد ترامپ به رسانه‌ها و دروغ‌های او به مردم را به مراتب وحشتناک‌تر و خائنانه‌تر از اقدامات نیکسون معرفی کرده بود.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار