کرمانشاه؛

مجتمع تولید مبلمان در شهرک صنعتی بیستون ایجاد می‌شود

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه از ایجاد مجتمع تولیدی مبلمان در شهرک صنعتی بیستون کرمانشاه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛بیژن کردستانی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه در نشست خبری که امروز ( 10 تیر) برگزار شد، ایجاد مجتمع تولیدی مبلمان را یکی از مهمترین برنامه‌های سال جاری عنوان کرد که در شهرک صنعتی بیستون و در فضایی به وسعت حدود پنج هکتار انجام می‌شود.

وی ادامه داد: ایجاد این مجتمع تحولی در زمینه صنعت مبلمان در استان ایجاد می‌کند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه در ادامه از فراهم کردن زیرساخت‌های مناسب برای شهرک‌های صنعتی استان خبر داد و افزود: در سال 95 و ابتدای سال جاری 170 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی استان هزینه شده است.

به گفته این مسئول، این میزان اعتبار معادل اعتبارات پنج سال قبل از آن است.

کردستانی از وجود 21 شهرک و ناحیه صنعتی با وسعت 2318 هکتار در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: در تمامی شهرستان‌های استان یک شهرک یا ناحیه صنعتی داریم.

وی فراهم کردن زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی برای تسهیل سرمایه‌گذاری را از وظایف اصلی این شرکت برشمرد و یادآوری کرد: خوشبختانه امسال نه تنها افزایشی در قیمت زمین در شهرک‌های صنعتی نداشتیم، بلکه در شهرک صنعتی زاگرس نیز قیمت زمین به نصف کاهش پیدا کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه عنوان کرد: در شهرک صنعتی زاگرس امکانات و زیرساخت‌های خوبی فراهم است، این منطقه از معافیت مالیاتی 13 ساله بهره‌مند است و فاصله آن تا شهر کرمانشاه نیز کمتر از 13 کیلومتر است.

در ادامه محسن رستمی معاون صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه نیز از افتتاح کارخانه خودروسازی کرمانشاه در آینده نزدیک خبر داد.

وی گفت: هم اکنون 19 طرح در استان آماده بهره‌برداری است که افتتاح آنها نیز همزمان با ایران خودرو انجام خواهد شد.

رستمی همچنین از برگزاری مراسم روز صنعت و معدن و تجلیل از صنعتگران برتر استان در روز 12 تیر ماه خبر داد و یادآوری کرد: در این روز از 12 واحد صنعتی، سه واحد معدنی و یک پیشکسوت صنعتی تجلیل صورت می‌گیرد.

وی اظهار کرد: 12 واحد نمونه استان نیز برای تجلیل از صنعتگران برتر کشور معرفی شدند که معمولا یک یا دو مورد برگزیده می‌شوند.

 

انتهای پیام/پ


ایجاد مجتمع تولید مبلمان در شهرک صنعتی بیستون

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار