کرمانشاه؛

راهنمایان گردشگری سراسرکشور به کرمانشاه می آیند

نایب رییس انجمن راهنمایان گردشگری استان از حضور سه روزه جمعی از راهنمایان گردشگری سراسر کشور در قالب تور جشنواره زیبایی اسب خبر داد.

 

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛آزاده دادفرین نایب رییس انجمن راهنمایان گردشگری استان گفت: به مناسبت برگزاری جشنواره بزرگ زیبایی اسب کرد، عرب اصیل ایرانی و عرب وارادتی ایکاهو در استان کرمانشاه، انجمن راهنمایان گردشگری استان کرمانشاه اقدام به دعوت از راهنمایان گردشگری سراسر کشور کرده که در قالب یک تور تفریحی با جاذبه های این استان بیشتر آشنا شوند.

وی گفت: در این تور ویژه راهنمایان گردشگری سراسر کشور، بازدید از مجموعه ثبت جهانی شده بیستون، تاق بستان، تکیه معاون الملک، غار قوری قلعه، روستای هدف گردشگری هجیج، معبد آناهیتا و بازدید از اقامتگاه های بوم گردی آرتین دینور در برنامه سفر این راهنمایان گردشگری قرار دارد.

نایب رییس انجمن راهنمایان گردشگری استان کرمانشاه افزود: در این تور راهنمایانی از استان های مازندران، تهران، خراسان رضوی، گیلان، اردبیل، گلستان و البرز شرکت دارند.

این فعال گردشگری در استان کرمانشاه گفت: برگزاری چنین تورهای منجر به آشنایی هرچه بیشتر راهنمایان گردشگری سراسر کشور با جاذبه ها و توانمندیهای گردشگری استان شده و در ادامه می تواند به ورود تورهای مختلفی از سراسر کشور به استان شود.

 

انتهای پیام/پ

 

حضور راهنمایان گردشگری در کرمانشاه

راهنمای سفر به کرمانشاه + اماکن دیدنی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.