بیرجند؛

راه اندازی سامانه اشتغال و کارآفرینی در استان

راه اندازی سامانه اشتغال و کارآفرینی در استان، راه حلی برای معرفی ظرفیت ها است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ دکترافضل پور، مدیرکل ورزش و جوانان استان امروز در کمیته تخصصی اشتغال و کارآفرینی جوانان گفت: : برای کمک به حل مشکلات باید سامانه اشتغال و کارآفرینی در استان راه اندازی شود تا ظرفیت ها معرفی شود.

وی با بیان اینکه برنامه اشتغال جوانان خراسان جنوبی از سوی ورزش و جوانان در حال تهیه و تدوین است،افزود: تلاش ما در این دستگاه رفع مشکل اشتغال جوانان است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان با بیان اینکه با همکاری و همفکری در حوزه ورزش می توان فعالیت های مختلفی در امر ورزش انجام داد،گفت:در این راستا باید کمک شود تا سامانه اشتغال و کارآفرینی در حوزه ورزش در استان راه اندازی شود و دستگاه های مربوطه باید مراکز مشاوره شغلی ایجاد و افراد را حمایت کنند.

دکتر افضل پور افزود: برگزاری جشنواره ها برای آشنایی جوانان با اصول کسب و کار،حمایت از فعالیت سمن ها در حوزه ورزش، ایجاد کلینیک‌های ورزشی پزشکی و معافیت مالیاتی برای جوانانی که قصد ایجاد کارگاه‌های کوچک را از برنامه هایی عنوان کرد که برای حل مشکلات حوزه ورزش باید انجام شود.

وی گفت: در انتهای سال 95 و ابتدای سال 96 وامی توسط صندوق کارآفرینی امید به مبلغ 20 میلیون تا 50 میلیون تومان به باشگاه‌های ورزشی داده شد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی افزود: باید تلاش کنیم تا متخصصان و فارغ التحصیلان حوزه های مختلف ورزشی سکان دار طبقات مختلف ورزش باشند تا امور ورزشی با علم و تخصص همراه شود.
انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.