اصفهان؛

پایان نامه های قرآنی دانشگاه کاشان در کشور برتر شد

دو پایان نامه قرآنی از دانشگاه کاشان در شانزدهمین دوره انتخاب پایان نامه های برتر قرآنی رتبه سوم و چهارم را گرفت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عضو هیات علمی گروه قرآن وحدیث دانشگاه کاشان، در گفتگو با خبرنگاران گفت:حسین ستار رتبه سوم و خانم حاجی اکبری از دانشگاه کاشان رتبه چهارم این جشنواره را کسب کردند.
 
محسن قاسم پور، افزود: پایان نامه حسین ستار معاون فرهنگی دانشگاه کاشان  باعنوان "بررسی و تحلیل دلایل و پیامدهای روایات منتقله در آثار شیخ صدوق (ره)"و  پایان نامه خانم فاطمه حاجی اکبری دانشجوی دکترای قرآن و حدیث این دانشگاه  با عنوان "بررسی گفتمانی نسخ و نقدآن میان متقدمان و متاخران" حائز رتبه های برتر شدند.
                                                           
وی اظهار داشت: شانزدهمین جشنواره ملی پایان نامه های برتر قرآنی با هدف ایجاد انگیزه و تشویق دانشجویان نسبت به نقش‌آفرینی در حوزه‌ تحقیقات دینی و قرآنی به همت اداره کل فرهنگی اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در فضای بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم همراه با معرفی و تقدیر از پژوهشهای برتر قرآنی دانشجویی برگزار شد.
 
به گفته وی، حدود ۶۰۰ پایان نامه مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری از دانشگاه های سراسر کشور در این جشنواره جمع آوری و در دو مرحله توسط استادان گروه های قرآن و حدیث برخی از دانشگاه های کشور داوری شد.
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.