اصفهان؛

اصفهان رتبه چهارم کشفیات مواد مخدر کشور را دارد

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان شهرضا گفت: استان اصفهان با کشف ۳۹ تن انواع مواد مخدر در سال گذشته در جایگاه چهارم کشور در زمینه کشف مواد مخدر قرار گرفت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدرضا انصاریپور در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان شهرضا، عنوان کرد: در جلسه ستاد مرکزی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان، استاندار اصفهان بر ضرورت حضور شهرداران و اعضای شورای اسلامی در جلسات این شورا در مناطق مختلف تأکید کرد.

وی اظهار کرد: اختصاص ۱۰ درصد از بودجه فرهنگی شهرداریها برای مبارزه با مواد مخدر، از جمله دیگر مواردی بود که استاندار اصفهان بر آنها تأکید کرد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان شهرضا بیان کرد: در سال گذشته ۳۹ تن انواع مواد مخدر در استان اصفهان کشف شد که ۵.۵ درصد از مجموع کشفیات مواد مخدر کشور را شامل می شود و این استان را در جایگاه چهارم کشور از این نظر قرار داده است.

انصاریپور ادامه داد: در سال گذشته ۱۴۴۷ نقطه آلوده در استان اصفهان پاکسازی شد که این تعداد ۲۵ درصد نسبت به سال ۹۴ افزایش داشته است.

وی اضافه کرد: میزان کشفیات مواد مخدر در استان اصفهان در سال ۹۵ نسبت به سال قبل از آن ۳ درصد کاهش داشته است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان شهرضا گفت: طرح جمع آوری معتادان متجاهر در استان اصفهان از ۲۰ اسفند ۹۵ آغاز شده و تا پایان خردادماه امسال نیز ادامه خواهد داشت.

انصاریپور عنوان کرد: در مدت اجرای طرح آرامش نوروزی بیش از ۵ هزار نفر از معتادان متجاهر و سارقان در استان دستگیر شده اند.

وی اذعان کرد: بر اساس اعلام دفتر تحقیقات ستاد مرکزی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با ثبت ضریب ۳.۷ درصد از مجموع مطالعات انجام شده، کمترین میزان را به خود اختصاص داده است.

 دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان شهرضا اظهار کرد: ۲۴۲ موضوع به عنوان اولویت های پژوهشی به مرکز تحقیقات مبارزه با مواد مخدر دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرضا اعلام شده تا به عنوان محور تحقیقات پایان نامه های دانشجویی و علمی قرار گیرد.

 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار