ساری،

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف مازندران در سمت خود ابقا شد

با حکم قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، حجت‌الاسلام مسعود قربانی معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران به مدت ۳ سال در سمت خود ابقا شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران اعلام کرد با حکم عبدالرضا عابد قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و به پیشنهاد مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران؛ حجت‌الاسلام مسعود قربانی معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران به مدت ۳ سال در سمت خود ابقا شد.
در قسمتی از این حکم آمده است:

با صلوات بر محمد و آل محمد (ص)، برابر پیشنهاد مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران به موجب این حکم به مدت ۳ سال به سمت معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران منصوب می‌شود.
امید است با استعانت از خداوند متعال و تحت عنایات حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج) و پیروی از فرمایشات حضرت امام (ره) و تبعیت از، ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و نصب العین قرار دادن تقوای الهی، ضمن بهره گیری از تمام توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها و برقراری تعامل سازنده و فعال با مبادی ذیربط امور محوله را با هماهنگی سرپرست اداره کل مربوطه به نحو احسن به انجام رسانید.
انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.