راجر استون: ترامپ را متقاعد می‌کنیم ماری‌جوآنا را قانونی کند

متحد قدیمی دونالد ترامپ قصد دارد ائتلافی را برای قانونی‌کردن ماری‌جوآنا تشکیل دهد.

راجر استون: رئیس‌جمهور را متقاعد می‌کنیم ماری‌جوآنا را قانونی کند به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هیل، «راجر استون» متحد قدیمی دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا روز گذشته (جمعه) اعلام کرد در حال تشکیل یک گروه برای قانونی کردن گیاه مخدر «ماری‌جوآنا» در سراسر کشور است.

استون در این خصوص اعلام کرد: «من قصد دارم با ائتلافی از جمهوری‌خواهان، دموکرات‌ها، لیبرترین‌ها، لیبرال‌ها و محافظه کاران همکاری کنم تا رئیس‌جمهور را برای عملی کردن وعده‌ی انتخاباتی‌اش متقاعد کنیم».

این استراتژیست کهنه‌کار جمهوری‌خواه در ادامه گفت امیدوار است بتواند تصمیم «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا را در این مورد تغییر دهد و به او یادآوری کند در زمان برگزاری کمپین‌های انتخاباتی 2016 این کشور موضعی صریح و قوی درباره قانونی‌سازی ماری‌جوآنا داشته است.

«جسی ونتورا» فرماندار سابق مینه‌سوتا نیز برای تحقق این هدف به استون خواهد پیوست. ترامپ بر خلاف وعده‌های انتخاباتی‌اش از زمانیکه ریاست خود در کاخ سفید را آغاز کرده اقدامات مثبتی درباره‌ی این مسئله انجام نداده است و دولت او پیام‌های ضد و نقیضی را درباره‌ی قانونی شدن ماری‌جوآنا القا می‌کند.

استون می‌گوید: «هدف ما شناختن و پویا کردن رأی‌دهندگانی است که حامی قانونی شدن ماری‌جوانا هستند تا رئیس‌جمهور را وادار کنیم سر قولش بماند».

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار