همدان؛

کشف 2 محموله قرص ترامادول قاچاق در بهار

فرمانده انتظامی استان همدان از کشف ۲ محموله به تعداد ۹۲۳ هزار و ۹۶۰ عدد قرص ترامادول قاچاق در بهار خبر داد.

کشف 2 محموله قرص ترامادول قاچاق در بهار

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سردار حاجی‌ محمد مهدیان‌ نسب گفت: در پی اجرای طرح‌های مبارزه با کالای قاچاق، صبح امروز 2 محموله قرص ترامادول قاچاق توسط مأموران یگان امداد شهرستان بهار کشف و در این راستا یک نفر دستگیر شد.

وی افزود: این 2 محموله از استان‌های همجوار و مرزی در 2 خودرو سواری بارگیری شده بود و تعداد قرص‌های قاچاقی 923 هزار و 960 عدد است.

وی اظهار داشت: ارزش ریالی این محموله قاچاق بیش از ده میلیارد ریال است که پس از کشف هر 2 خودرو و یک نفر قاچاقچی دستگیر شده و برای اجرای مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سردار مهدیان نسب بیان کرد: تلاش برای دستگیری افراد مرتبط دیگر با این پرونده در دست اقدام پلیس است که پس از به دست آمدن نتیجه در این راستا اطلاعات در اختیار شهروندان قرار داده می‌شود.

فرمانده انتظامی استان همدان افزود: از ترامادول می‌توان با نام اعتیاد خاموش یاد کرد که در روزهای اول مصرف به ظاهر علائم اعتیاد را نشان نمی‌دهد اما با گذشت زمان در فرد مصرف‌کننده وابستگی و اعتیاد ایجاد می‌کند.

وی عنوان کرد: توصیه می‌شود که ترامادول فقط و فقط به عنوان مسکن و با نظر پزشک مصرف شود و تمام موارد استفاده دیگر از ترامادول سوءمصرف تلقی شده است که می‌تواند عواقب جبران‌ناپذیری را با خود به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/ ش

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.