همدان؛

مشارکت 7 هزار نفر در تأمین امنیت انتخابات استان

فرمانده انتظامی استان همدان از مشارکت 7 هزار نیروی آموزش دیده نیروی انتظامی در برگزاری انتخابات در استان خبر داد.

مشارکت 7 هزار نیروی آموزش دیده نیروی انتظامی در برگزاری انتخابات در استانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مهدیان نسب گفت: این نیرو با آمادگی کامل در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شرکت می کند.
 
وی افزود: حفاظت از شعبه‌های اخذ رأی و امنیت فضای انتخاباتی از وظایف ذاتی و ماموریتی نیروی انتظامی است.
 
مهدیان نسب به آموزش 7 هزار نفر برای امنیت انتخابات اشاره کرد و افزود: با توجه به پیش بینی یک هزار و 370 شعبه اخذ رأی در استان ، تعداد 430 دستگاه خودرو و یک فروند بالگرد برای اقدام سریع به موقع در روز 29 اردیبهشت برای امنیت انتخابات تجهیز شده است.
 
فرمانده انتظامی استان همدان به برگزاری جلسات هم‌افزایی با نیروهای مسلح، سپاه و استانداری در راستای تامین امنیت انتخابات هم اشاره کرد و گفت: کارگروه‌های ویژه رصد فضای مجازی انتخابات هم توسط پلیس فتا با هدف کنترل این‌گونه فضاها تشکیل شده تا برخوردهای لازم انجام شود.
 
مهدیان‌نسب اظهار داشت: برای تحقق شعار سال در حوزه ماموریتی نیروی انتظامی 18 اولویت احصا شده که چهار مورد آن از جمله مبارزه با قاچاق کالا ویژه در دستور کار قرار گرفته است.
 
وی ادامه داد: با نگاه جهادی به مبارزه با قاچاق کالا در حوزه امنیتی در 2 ماهه ابتدای سال جاری در مبارزه با قاچاق کالا 7 درصد افزایش کشف قاچاق به ارزش بیش از 20 میلیارد تومان داشته‌ایم و 30 باند تهیه و توزیع قاچاق کالا کشف و منهدم شده است.
 
مهدیان نسب در مورد کاهش تصادفات و حوادث جاده‌ای هم، با اشاره به تجهیز نشدن کامل سامانه‌های نظارتی دوربین‌های جاده‌ای در سطح استان خاطرنشان کرد: متأسفانه نتوانسته‌ایم در این مورد کاهشی ایجاد کنیم.

 انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
پیمان
۲۳:۳۶ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
چراارای روستای سیدشهاب نیست
آخرین اخبار