پربازدیدترین‌های سرویس علمی پزشکی؛

جزئیات انتخاب رشته داوطلبان ارشد دانشگاه آزاد/تشخیص سرطان ظرف ۱۰ دقیقه در خانه/حلیم‌ با طعم سیرابی و آرد/ میزان مراجعه سالانه هر ایرانی به پزشک

جزئیات انتخاب رشته داوطلبان ارشد دانشگاه آزاد/تشخیص سرطان ظرف ۱۰ دقیقه در خانه/حلیم‌هایی با طعم سیرابی و آرد/ میزان مراجعه سالانه هر ایرانی به پزشکبه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر امروز موفق به رصد اخبار علمی پزشکی نشده‌اید، برترین اخبار امروز این سرویس خبری را از نگاه کاربران در ادامه دنبال کنید.


مصرف دمنوش‌های معرفی شده در این بخش به شما کمک می‌کند تا زخم معده‌تان را درمان کنید.


مشاور عالی سازمان سنجش گفت: فرم انتخاب رشته در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۶ از ۲۱ خرداد در سایت سنجش فعال شده است و تاکنون حدود ۳۳ هزار داوطلب مجاز انتخاب رشته کرده اند.


سرپرست اورژانس کشور از آمادگی کامل نیروهای امدادی برای پوشش حوادث احتمالی مراسم شب‌های قدر خبر داد.


معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: برخی سودجویان در ماه مبارک رمضان برای پخت حلیم از پوست و سیرابی استفاده می‌کنند و بهتر است مردم از خرید حلیم‌های کنار خیابان و دستفروشان بپرهیزند.


این روز‌ها در دنیا انواع مولتی ویتامین‌ها و مواد تقویتی برای رده‌های سنی مختلف وجود دارد، گروهی از این محصولات مختص کودکان خردسال است و والدین اصرار به استفاده از آن‌ها دارند، اما باید بهترین نوع را برای کودکان انتخاب کرد.


یکی از مرگبارترین و شایع‌ترین سرطان‌های جهان را می‌توانید با صرف ۱۰ دقیقه معاینه بالینی در بازه‌های زمانی منظم تشخیص داده و از پیشرفت آن جلوگیری کنید.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: ارایه خدمات سرپایی و بستری به مراجعان از برنامه های وزارت بهداشت است که حفاظت مالی از مراجعان از زمان طرح تحول صورت گرفته است.

رئیس انجمن نجوم و آماتور ایران گفت: علاقه مندان به نجوم و ستاره شناسی می‌توانند هفته آینده آخرین رویدادهای بهاری در آسمان را رصد کنند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار