گزینه وزارت بهداشت در دولت دوازدهم/ ایرادات طرح تحول سلامت باید اصلاح شود

سخنگوى وزارت بهداشت گمانه‌زنى‌هاى فضاى مجازى در خصوص احتمال تصدى پست وزارت بهداشت توسط وی را شایعه فضای مجازی خواند.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ایرج حریرچی سخنگوى وزارت بهداشت در نشست خبری این وزارتخانه که صبح امروز برگزار شد، در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره اینکه این روز‌ها به عنوان یکی از گزینه ها برای تصدی پست وزارت بهداشت دولت دوازدهم مطرح است، اظهار کرد: افرادى که براى وزارت مطرح مى‌شوند صرفا گمانه‌زنى است و شخص رییس جمهور تاثیرات اصلى را خواهد گذاشت و توصیه مى‌کنم به این موارد توجه نشود؛ زیرا نه با من و نه با کسى در خصوص پست وزارت صحبت نشده است.

قائم مقام وزیر بهداشت با اشاره به رضایت‌مندی مردم از عملکرد وزیر بهداشت فعلی گفت: با توجه به استقبال افکار عمومى، فشار بر این است که خود دکتر هاشمى این پست را تقبل کنند، حتی خیلى از گروه‌ها تلاش مى‌کنند که خود دکتر هاشمى قبول کنند و ادامه بدهند.

وی درباره ادامه یافتن طرح تحول سلامت در دولت دوازدهم نیز گفت: این گروه تمام تلاش خود براى ارتقاى طرح تحول و ادامه آن انجام خواهد داد و با توجه به حمایت رییس جمهور و معاون اول از طرح تحول سلامت، این طرح در دولت بعدى نیز ادامه خواهد داشت.

حریرچی درباره ادامه یافتن طرح تحول سلامت با شکل و شمایل فعلی یا اصلاحات محتمل در این طرح تاکید کرد: هیچ طرحى نمى‌تواند در کشورى انجام شود و بدون اشکال باشد؛ بنابراین باید اشکالات آن برطرف شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار