بیرجند؛

رونمایی از نرم افزار سلامت یار دامپزشکی

اداره کل دامپزشکی خراسان جنوبی از نرم افزار سلامت یار دامپزشکی رونمایی کرد.

مهندس معراجی،معاون توسعه مدیریت و منابع دامپزشکی استان خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ گفت: نرم افزار سلامت یار دامپزشکی توسط کارشناسان اداره فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری دامپزشکی استان طراحی شده است.

وی افزود: این نرم افزار به عنوان اولین نرم افزار در عرصه دامپزشکی کشور است که خدمات مرتبط با دامپزشکی و مسائل بهداشتی در حوزه سلامت را پوشش خواهد داد. 

معاون توسعه مدیریت و منابع دامپزشکی استان گفت:این نسخه از نرم افزار در ابتدای راه است و برای شروع، یک نسخه آزمایشی برای چند ماه در اختیار کاربران خواهد بود و پس از طی این دوره و رفع ایرادات احتمالی، نسخه اصلی در اختیار کاربران، بهره برداران و مردم قرار می گیرد.

معراجی  در خصوص امکانات این نرم افزار افزود: رهگیری فرآورده های خام دامی و احراز سلامت از مبداء ، ارتباط زنده و برخط با کارشناسان دامپزشکی در خصوص طرح سوالات فنی و بهداشتی، ارائه پیشنهاد و انتقاد، طرح درخواست در حوزه وظایف دامپزشکی، گزارش تخلفات صنفی و بهداشتی فرآورده های خام دامی و شکایت از بخش خصوصی و دولتی دامپزشکی از مهمترین کاربرد های این نرم افزار است.

وی گفت: طراحی این نرم افزار بیش از سه ماه  به طول انجامیده است و کارشناسان اداره فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری دامپزشکی برای طراحی این نسخه بیش از 10 جلسه کارشناسی برگزار شده است. 

مهندس معراجی با بیان اینکه این دومین نرم افزار کاربردی تلفن همراه است که توسط دامپزشکی خراسان جنوبی طراحی می شود افزود: پیش از این، نرم افزار «قوانین سازمان دامپزشکی» برای اولین بار در کشور توسط دامپزشکی استان در سال گذشته طراحی و رونمایی شد و از طریق وب سایت اداره کل دامپزشکی و کافه بازار عرضه و  مورد استقبال کاربران قرار گرفت.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار