زاهدان

امسال کاروان‌های اعزامی به مرقد حضرت امام محدودتر می‌شوند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گفت: با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان با ایام 14 و 15 خرداد ماه برای امسال و دو سال آینده بحث اعزام زائران از نقاط مختلف کشور به تهران و مرقد مطهر امام (ره) منتفی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، صفدری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان افزود: میتوانیم با همت احاد مختلف مردم و مشارکت همه‌ی دستگاه‌های حقیقی و حقوقی مراسمی باشکوه و در خور این ایام در مرکز استان سیستان و بلوچستان و در سایر شهرها، شهرستان‌ها و بخش‌ها و نقاط پرجمعیت برگزار کنیم.
 
وی ادامه داد: دراین ایام نشست‌ها، برنامه‌ها و مسابقات فرهنگی متعددی را با هدف آشنایی هر چه بیشتر مردم با افکار، آرمان‌ها و اندیشه‌های امام راحل و توجه هر چه بیشتر به شعار سال که به تدبیر مقام معظم رهبری نام‌گذاری شده از اهم برنامه‌های مدنظر تبلیغات اسلامی است.
 
صفدری از همه مردم استان خواست که در برنامه‌های این ایام خصوصا برنامه‌های محوری حضوری پررنگ و باشکوهی برای تجدید میثاق با آرمان‌های بلند حضرت امام داشته باشند.
وی اظهار داشت: برای برادران اهل سنت با توجه به عدم محدودیتی که در فقه آن‌ها است؛ کاروانی منتخب از این بزرگواران اعم از علما، ریش‌سفیدان، منتفذین نخبگان خواهیم داشت که بصورت منسجم اعزام انجام می‌شود.
 
انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار