زاهدان

اعزام 2325 نفر از سیستان وبلوچستان به مرقدامام خمینی (ره)

معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: امسال 2هزار و 325نفر از سیستان و بلوچستان برای شرکت در مراسم ارتحال امام خمینی(ره) به تهران اعزام می شوند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،  از زاهدان،؛سرهنگ پاسدار عوضعلی فقیری افزود:2325 نفر از سیستان وبلوچستان جهت شرکت در سی وهفتمین سالگرد ارتحال امام (ره) در سال جاری به تهران اعزام می شوند که از این تعداد 200 خواهر بسیجی و 2هزارو 125برادر هستند که 60درصد آنها اهل سنت هستند.

وی با بیان این که 70درصد افراد ثبت نام کننده برای اولین بار به این سفر اعزام می شوند گفت برای برگزاری بهتر این مراسم در 19شهرستان و مرکز استان ستادهای گرامیداشت ارتحال امام راحل(ره) تشکیل شده و کمیته های 12گانه این ستادها درحال فعالیت برای برنامه ریزی و اجرای اقدامات لازم در راستای هرچه بهتر برگزار شدن این مراسم هستند.

وی تصریح کرد: 500نفر از شمال استان امسال با قطار و مابقی با اتوبوس ها به تهران اعزام خواهند شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان افزود: براساس برنامه ریزی انجام شده امسال80نفر از عشایر بسیجی شیعه وسنی با لباس بومی در جایگاه ویژه مراسم گرامیداشت ارتحال امام (ره) حضور پیدا خواهند کرد.

سرهنگ پاسدار عوضعلی فقیری خاطر نشان کرد: مراسم بدرقه زائران اعزامی با قطار پنج شنبه با حضور مسئولین استانی وکشوری ار محل ایستگاه راه آهن جنوب شرق کشور انجام می شود.

کردستانی مدیر کل صدا و سیمای مرکز استان نیز آمادگی صدا و سیمای استان را برای پوشش برنامه های اعزام اقشار مختلف مردم به مراسم گرامیداشت سی وهفتمین سالگرد ملکوتی ارتحال امام راحل(ره) را اعلام کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار