بیرجند؛استاندار خراسان جنوبی:

توجه بیشتر دستگاه های اجرایی به ورزش کارکنان و ورزش همگانی

استاندار خراسان جنوبی گفت: دستگاه های اجرایی باید بیشتر به ورزش کارکنان و ورزش همگانی توجه کنند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛پرویزی،استاندار خراسان جنوبی در نخستین جلسه شورای ورزش همگانی استان گفت:دستگاه‌های اجرایی به ورزش کارکنان توجه بیشتری داشته و مساعدت لازم را در مورد تأمین وسایل و اختصاص زمان ورزش داشته باشند.
 
وی افزود: تا زمانی که موضوع ورزش همگانی در فرهنگ عمومی مردم قرار نگیرد و همه دستگاه‌ها و اقشار مختلف جامعه به این امر توجه کافی نکنند توفیقی در این خصوص حاصل نخواهد شد.
 
استاندار خراسان جنوبی با تاکید بر لزوم تکمیل سالن‌های ورزشی نیمه کاره در روستاهای استان، از اجرای پروژه‌های ورزشی مخصوصاً سالن‌های ورزشی بدون بررسی کارشناسی گله کرد و گفت: در تعدادی  از روستاهای استان سالن‌های ورزشی هنوز تکمیل نشده‌اند و تعدادی که تکمیل  شده است بهره‌برداری لازم از این فضاها صورت نمی‌پذیرد.

پرویزی با اشاره به اینکه باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که تمام اماکن ورزشی استان از نخستین ساعات صبح تا اواخر شب مورد بهره‌برداری قرار گیرند،افزود: با نظارت حوزه معاونت سیاسی، کمیته‌ای تشکیل و گزارشی از وضعیت اماکن و نحوه بهره‌برداری از فضاهای ورزشی استان تهیه و ارائه شود.
 
رئیس شورای ورزش همگانی استان نیز در این جلسه با تاکید بر لزوم بررسی و شناسایی اشکالات و نقاط ضعف و قوت ورزش استان گفت: در صورت مطالعه دقیق و شناخت امکانات موجود، می‌توان برنامه‌ریزی لازم جهت استفاده بهینه از امکانات و اماکن ورزشی موجود در سطح استان را انجام داد تا میزان استفاده از امکانات موجود در استان مشخص شود و سالن‌های ورزشی در زمانی که متقاضی ندارند رایگان در اختیار مردم قرار گیرد.
انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار