شهرکرد؛

برگزیدگان بخش شفاهی مرحله شهرستانی مسابقات قرآن

برگزیدگان مرحله شهرستانی بخش شفاهی چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در چهارمحال و بختیاری معرفی شدند.

برگزیدگان چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم
به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری؛ برگزیدگان مرحله شهرستانی بخش شفاهی چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در استان معرفی شدند.

در شهرستان شهرکرد و در قسمت برادران رشته قرائت تحقیق، سید ابراهیم حسینی وردنجانی، محسن آقابابایی و محمد اسدی و در رشته حفظ کل مسلم فاتحی، سید امیرحسین حسینی و امیر رفیعی مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در رشته قرائت ترتیل هم صادق حیدری، محمد جوانبختیان و حسین راضی و در رشته اذان مهدی صادقی، محمدرضا مظاهری و محمدحسین یوسفی نفرات اول تا سوم شدند.

همچنین در رشته حفظ ۵ جزء، عبدالله رضوان و محمد رضایی نفرات اول و دوم شدند، در رشته حفظ ۱۰ جزء، سید محمدحسین حسینی، نیازعلی مولوی و علی اکبر نادری مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند و در رشته حفظ ۲۰ جزء نیز محمدامین مسلمی برگزیده شد.

در رشته دعاخوانی، سجاد براتی مقام اول، و سید مرتضی مرتضوی و سید مصطفی حسینی مقام‌های دوم و سوم را از آن خود کردند.

در بخش خواهران رشته قرائت هم نجمه ربیعی، زهرا سلیمی و فاطمه کریمیان نفرات اول تا سوم و در رشته حفظ کل زهرا اقبالی و سمیه کاظمی حائز مقام اول و دوم شدند.

همچنین در رشته قرائت ترتیل زهرا میری خراجی، الهام فانی و محبوبه کریمیان رتبه‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

در رشته حفظ ۵ جزء نیلوفر رئیسی، مولود ملکی و لیلا آرامی، در رشته حفظ ۱۰ جزء الهام عسگری، خورشید عباسی و معصومه کریمیان حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند و در رشته حفظ ۲۰ جزء نیز معصومه یوسفی نفر اول شد.

در رشته دعاخوانی هم خدیجه اصغر زاده، صغری امیرخانی و سیده سکینه هاشمی نفرات برتر شدند.

در شهرستان فارسان در قسمت خواهران رشته قرائت تحقیق، ساناز احمدی حائز مقام اول شد و در رشته قرائت ترتیل، توران اسکندری، راضیه بهمنی و زهرا نیک پی مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

در رشته حفظ ۵ جزء نسرین هیبتی، زهرا صالحی و الهه مرتضایی و در رشته حفظ ۱۰ جزء مرضیه مؤذنی، صغری رفیعی و معصومه عباسی نیکو اول تا سوم شدند.

در رشته دعاخوانی مرضیه هیبتی مقام اول، مریم مسعودی و فاطمه رفیعی مقام‌های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

در رشته قرائت ترتیل برادران نیز مجید افشه، در رشته اذان سید مرتضی میراحمدی و در رشته دعاخوانی مرتضی رفیعی نفرات اول شدند.

در شهرستان بروجن در قسمت خواهران و در رشته قرائت تحقیق، مریم احمدی و در رشته حفظ کل، اعظم همتیار مقام‌های اول را کسب کردند.

در رشته قرائت ترتیل هم نرگس عدنانی نفر اول، آمنه صادقی و زهرا غیاثی دوم و سوم شدند.

در رشته حفظ ۵ جزء مریم رفیعی بلداجی، صغری رئیسی و لیلا دیانی، رشته حفظ ۱۰ جزء فریبا چهرازی، اعظم عظیمی و زرین‌دخت غلامی مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند و در رشته حفظ ۲۰ جزء مریم احمدی و وحیده ابراهیم پور مقام‌های اول و دوم را از آن خود کردند.

در رشته دعاخوانی ربابه صمدی، نرگس احمدی و خدیجه احمدی رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در قسمت برادران رشته قرائت تحقیق، مهدی خدیبی و بنیامین ابراهیم پور اول و دوم، و در رشته قرائت ترتیل ابوالفضل میرشکار، مجید نقنه و مهدی طاهری اول تا سوم شدند.

در رشته اذان احمدرضا آئین پور و نعمت الله میرزائیان مشترکاً اول شدند و محمدرضا باقری و سید یبحان عدنانی دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

در رشته حفظ ۵ جزء مجتبی جهانی و در رشته دعاخوانی محسن حیدری و روح‌الله اشرافیان برگزیده شدند.

در شهرستان لردگان هم در قسمت برادران رشته قرائت، رضا فتاحی و حمید محمدی، در رشته قرائت ترتیل، قدرت الله بابامیر و سید حسن موسوی، در رشته اذان سید علی موسوی و داریوش بابامیر و در رشته دعا خوانی، علی اصغر حسنی و علی رحیمی مقام‌های اول و دوم را به دست آوردند.

در قسمت خواهران رشته قرائت، فاطمه فتاحی، رقیه صمدی و سیده فاطمه موسوی، در رشته قرائت ترتیل، زهرا سعیدی، رقیه امیری و اکرم زعیمی رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در رشته حفظ ۵ جزء حلیمه امیری و حنانه حسنی به عنوان نفرات اول و دوم و در رشته دعا خوانی، مدینه کلواری به عنوان نفر برگزیده انتخاب شدند.
گفتنی است: چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در دو حوزه شفاهی شامل رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل و ... و کتبی شامل رشته‌های معارفی، حفظ موضوعی، نهج‌البلاغه و ... در حال برگزاری است.

محمدی افزود: ثبت نام این مسابقات از ۱۲ بهمن سال گذشته تا ۱۰ اردیبهشت امسال صورت گرفت که در چهارمحال و بختیاری ۷۰۰ نفر در بخش شفاهی و ۳۰۰ نفر در بخش کتبی ثبت‌نام کردند و رقابت‌های مرحله شهرستانی بخش شفاهی در چهار شهرستان شهرکرد، بروجن، فارسان و لردگان برگزار شد.

مرحله شهرستانی بخش کتبی نیز همزمان با سراسر کشور در روز پنج شنبه ۱۵ تیر ماه امسال برگزار می‌شود.

سه نفر برتر هر رشته به مرحله بعد راه می‌یابد و قبل از مراحل استانی و کشوری، دوره آموزشی ویژه رتبه‌های برتر برپا خواهد شد.

انتهای پیام/خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار