شهرکرد؛

تمدید مهلت ثبت نام مسابقات سراسری قرآن کریم

مهلت ثبت نام چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم تا ۱۰ اردیبهشت ۹۶ تمدید شد.

تمدید مهلت ثبت نام مسابقات سراسری قرآن کریمبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الاسلام مرتضی عزیزی مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری از تمدید مهلت ثبت نام در چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، در سراسر کشور تا ۱۰ اردیبهشت ۹۶ خبر داد.
 
وی گفت: بر اساس برنامه ریزی اولیه قرار بود ثبت نام در این مسابقات تا ۲۰ فروردین ماه جاری باشد که با توجه به برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن به تأخیر افتاد.
 
عزیزی افزود: ثبت نام چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم همزمان در سراسر کشور و از طریق نشانی اینترنتی quraniran.ir از ۱۲ بهمن ۹۵ آغاز شد.
 

وی اضافه کرد: ثبت نام علاقمندانی که دسترسی به اینترنت ندارند، با مراجعه به ادارات اوقاف و امور خیریه سراسر استان و یا از طریق شماره پیامک ۵۰۰۰۵۵۳۸ امکان پذیر است.

عزیزی ادامه داد: مرحله شهرستانی این رقابت قرآنی، از اردیبهشت ماه سالجاری به مدت ۵۰ روز برگزار می‌شود.

وی افزود: رقابت مرحله شهرستانی رشته معارف نیز به صورت سراسری در تاریخ ۲۸ اردیبهشت و مرحله استانی این رشته ۱۲ یا ۱۹ مرداد ماه ۹۶ برگزار خواهد شد.

عزیزی اضافه کرد: زمان مرحله استانی این مسابقات هم از ۱۰ تیرماه تا ۲۰ مردادماه به مدت ۴۰ روز و مرحله کشوری از ۱۱ تا ۲۶ شهریورماه امسال به میزبانی شهر ارومیه در استان آذربایجان غربی خواهد بود.
 
انتهای پیام/خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار