کرمانشاه؛

انصراف 244 نامزد انتخابات شوراهای استان

244 نفر از نامزدان شرکت در انتخابات شواراهای اسلامی شهر و روستای استان کرمانشاه انصراف داده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ سخنگوی هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان کرمانشاه باتاکید بر اینکه نامزدها مراقب فعالیت تبلیغاتی خود باشند، به شرکت 9 هزار و 619 داوطلب در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: از این تعداد هزار و 329 داوطلب در شوراهای اسلامی شهرها و بقیه هم در شوراهای اسلامی روستاهای استان با هم رقابت می کنند.

رسول مرادی در ادامه با اعلام انصراف 244 داوطلب تا امروز 24 اردیبهشت افزود: به طور کلی 109 داوطلب در استان کرمانشاه احراز صلاحیت نشده اند.

وی همچنین به فعالیت های تبلیغاتی داوطلبان شوراهای اسلامی از 21 تا 27 اردیبهشت اشاره کرد و از آنان خواست؛ به طور جدی از تخلفات تبلیغاتی خودداری، و فقط در مکان های تعیین شده اقدام به نصب بنر و پوسترهای تبلیغاتی خود کنند و از راه اندازی ستادهای غیرقانونی بپرهیزند.

مرادی با اشاره به برگزاری انتخابات در روز جمعه 29 اردیبهشت، درباره هرگونه تخلف مانند خرید و فروش آراء هم به شدت هشدار داد.

سخنگوی هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان کرمانشاه در پایان با قدردانی از تلاشهای فراوان و شبانه روزی همه عوامل مختلف و دست اندرکاران برگزاری انتخابات از مردم شریف و همیشه در صحنه استان کرمانشاه برای حضور پرشور و دشمن شکن در انتخابات روز 29 اردیبهشت ماه دعوت کرد.

 
انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار