کرمانشاه؛

مجریان انتخابات باید اصل بی طرفی و امانتداری را رعایت کنند

مجریان انتخابات باید اصل بی طرفی و امانتداری در انتخابات را رعایت کنند تا آنچه خواسته و رای مردم است از صندوقهای رای خارج شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛فرماندار شهرستان روانسر گفت: مجریان انتخابات باید اصل بی طرفی و امانتداری در انتخابات را رعایت کنند تا آنچه خواسته مردم و رای مردم است از صندوقهای رای خارج شود.

حسین ویسمرادی در جلسه آموزشی اعضای شعب روستایی انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا افزود: مردم سرنوشت انتخابات را تعیین می کنند و وظیفه اصلی مجریان و برگزار کنندگان انتخابات امانت داری و قانون مداری است.

وی گفت: اولویت اصلی نظام و دولت ، برگزاری یک انتخابات سالم وپرشور یک اصل هست وهمه دست اندرکاران انتخابات واعضای شعب باید با اجرای دقیق دستورالعمل های انتخاباتی اعتماد مردم را جلب کنند.

فرماندار روانسر اظهار داشت: رأی مردم به عنوان یک امانت در صندوق آرا ریخته می شود و باید در فرایند انتخابات از این امانت پاسداری کنیم.

وی با تاکید بر فراهم نمودن زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات 29 اردیبهشت ماه اظهار داشت: حضور حداکثری مردم در انتخابات ،پشتوانه ای برای نظام است

ویسمرادی ادامه داد: هماهنگی نمایندگان فرماندار با هیئت های نظارت و بازرسی و دیگر اعضای شعبه باعث تسهیل در روند اجرای انتخابات می شود.

وی یادآور شد: رعایت کامل فرآیندهای قانونی در امر برگزاری انتخابات ، لازمه انتخاباتی سالم و شفاف است.

 
انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار