اعلام همبستگی کلیساهای فلسطین با اسرای اعتصاب کننده

جمعیت اسیران فلسطینی اعلام کرد کلیساها و مساجد سرزمین های اشغالی پنجشنبه همبستگی خود را با اسرای اعتصاب غذا کرده فلسطینی در زندان های صهیونیستی اعلام خواهند کرد.

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان ،به نقل از اسپوتنیک، کمیته اطلاع رسانی امور اسرا و آزادگان فلسطینی و جمعیت اسرای فلسطینی اعلام کردند در راستای اعلام حمایت اقشار مختلف فلسطین از اسرای فلسطینی ، کلیساهای سرزمین های اشغالی فلسطین پنجشنبه ناقوس های خود را به صدا درخواهند آورد و از مساجد نیز فریاد تکبیر برخواهد خواست.

این کمیته اعلام کرد حمایت ها از اسرای فلسطینی با هماهنگی هیئت اسلامی مسیحی فلسطین و وزارت اوقاف فلسطین صورت می گیرد و هدف از این اقدام ، جلب توجه جامعه جهانی نسبت به اوضاع اسفبار اسرای فلسطینی و درخواست اقدام فوری برای نجات جان انهاست.

شایان ذکر است نزدیک به 1800 اسیر فلسطینی در زندان های صهیونیستی از 24 روز قبل تاکنون در اعتراض به بدرفتاری زندانبانان صهیونیستی و شرایط بسیار نامناسب نگهداری انها در این زندان ها اعتصاب غذا کرده اند.

با اینکه پس از 24 روز اعتصاب غذا ، بسیاری از اسرای فلسطینی وضعیت جسمانی وخیمی دارند اما رژیم صهیونیستی به خواسته های انها اعتنایی نمی کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار