عبدالهی:همیشه حرف و حدیث در نقل و انتقالات زیاد است/تمرکز منصوریان روی دیدار های آسیایی است

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: در حال حاضر تمام فکر و ذهن کادر فنی به دیدارهای لیگ قهرمانان آسیاست .

نصراله عبدالهی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در مورد لیست بازیکنان مورد نیاز منصوریان  گفت: در ابتدا باید بگویم تا به این لحظه هنوز لیستی از سوی منصوریان ارائه نشده و تمامی اسامی مطرح شده برای استقلال شایعه ای بیش نیست .

وی ادامه داد:در حال حاضر تمام فکر و ذهن بازیکنان و کادر فنی به دیدارهای لیگ قهرمانان آسیاست و به همین دلیل جذب بازیکنان جدید به بعد از این دیدار ها موکول می شود و اصلا عجله ای در این کار وجود ندارد .

عبدالهی در مورد تمدید قرارداد با 11 بازیکن استقلال اظهار داشت: مطمئنا اولین هدف ما در فصل نقل و انتقالات تمدید قرارداد با همین 11 بازیکن است. ما با این بازیکنان موفق شده ایم و طبیعی است که به تمام این بازیکنان نیاز داشته باشیم .امیدوارم بتوانیم برای فصل آینده تیم قدرتمندی را روانه مسابقات کنیم.

سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره اینکه گفته می شود استقلال نقل و انتقالات و جذب بازیکنان را آغاز کرده گفت: به هیچ عنوان تا به این لحظه مذاکره برای جذب بازیکن جدید نداشته ایم و باید بگویم همیشه در نقل و انتقالات حرف و حدیث زیاد است .

وی در پایان درباره اینکه گفته می شود استقلال به منشا پیشنهاد 2 میلیاردی داده گفت:همان طور که گفتم اصلا ما صحبتی با هیچ بازیکنی نداشته ایم که بخواهیم پیشنهاد بدهیم . معمولا در نقل و انتقالات این شایعات مطرح می شود .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار