افشاگری مربی سرشناس از فساد در لیگ های فوتبال

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان و دروازه بان سابق تیم ملی از فساد در لیگ های پایین فوتبال پرده برداشت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ هادی طباطبایی با اشاره به حاشیه‌های دیدار داماش گیلان و شهرداری کاشان در لیگ دسته دوم کشور اظهار داشت: در لیگ 2 شاهد اتفاقاتی بودم که در همه این سال های زیادی که در فوتبال هستم ندیده بودم.

ملی پوش سابق فوتبال کشورمان بیان داشت: اتفاقاتی در کاشان به وقوع پیوست که محال است نظیر آن را در هیچ کجای دنیا پیدا شود. مثلا وقتی در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری فقط پانصد تماشاگر حضور دارد، داور بازی را نیمه تمام رها کرد و دلیل آن را هم نا امنی ورزشگاه بیان داشت. من نمی دانم چطور می‌شود ورزشگاه ۱۵ هزار نفری که پانصد تماشاگر هم در آن نیستند نا امن باشد که داور آن را نیمه تمام رها کند. بدیهی است که برقراری امنیت ورزشگاه به عهده تیم میزبان است و اگر این امنیت برقرار نباشد میزبان باید پاسخگو باشد. چرا تیم ما که هیچ نقشی در آن ندارد باید متضرر شده و تاوان پس بدهد.

وی افزود: قبل از نیمه کاره رها شدن بازی، بازیکن شماره ۹ تیم مقابل داخل، محوطه جریمه بازیکن ما را در موقعت تک به تک می‌زند. خود داور هم می‌داند که این خطا (پنالتی) کارت دارد. اما چه کار می‌کند؟ گذشته از این که خطا را بیرون ۱۸ قدم اعلام می‌کند، به جای آن که به بازیکن خاطی کارت بدهد به یک بازیکن دیگر با شماره ۸۸ کارت زرد می‌دهد. چون بازیکن شماره ۹ یک کارت داشت و باید کارت زرد دوم را می‌گرفت و اخراج می‌شد. به همین قشنگی داور یک پنالتی اخراج را از بین برد. بعد از این صحنه‌ها داور به یکباره بازی را تعطیل کرد. من مدرک کافی برای اثبات ادعایم دارم که هرکجا لازم باشد می‌توانم ارائه دهم. دنیا به ما می‌خندد اگر ببینندن با چنین صحنه ای یک بازی فوتبال تعطیل شده.

مربی پیشین تیم ملی امید ایران خاطرنشان کرد: شب قبل از بازی در کانال باشگاه به من فحاشی می‌کنند و عین این فحاشی‌ها را در جریان بازی در ورزشگاه هم دیدم. اینجا مشخص می‌شود که این فحاشی‌ها که در ورزشگاه‌ها و یا لااقل در ورزشگاه کاشان شاهد آن بودیم اصلا خودجوش نیست و از بیرون ساماندهی می شود. تحرکاتی که از شب قبل از بازی با اهانت به مردم رشت آغاز شد خطی بود و با هدف تحریک بازیکنان ما در روز مسابقه در زمین صورت می‌گرفت.

مربی تیم داماش گیلان بیان داشت: نهادهای نظارتی اصلا روی لیگ‌های پایین نظارت ندارند. نه روی داوری‌ها، نه روی دوپینگ و نه روی دیگر مسائل حاشیه‌ای. من بارها گفته‌ام و از مسئولین خواسته‌ام که روی دوپینگ بیشتر نظارت داشته باشند. حتی بیایند از تیم ما و از همه تیم‌های دیگر تست دوپینگ بگیرند و نگذارند فوتبال در لیگ های پایین از آن آلوده تر شود.

طباطبایی گفت: امیدوارم هرچه سریعتر به این موضوع رسیدگی شود. ما در امیدیه و در بازی با همین تیم نفت امیدیه هم بدترین رفتار را با تیم ما انجام دادند و سر تیم ما را بریدند. فکر می‌کنم امسال حق تیم داماش در این مسابقات تضییع شده است.



منبع:استقلال جوان

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار