آیین تقدیر از ستارگان برگزار شد

آیین تقدیر از برگزیدگان مسابقات علمی و آموزشی مدارس تنگستان، در سالن کانون حدیث اهرم برگزار شد.

آیین تقدیر از ستارگان برگزار شد
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حسین پولادیان اظهار داشت: یکی از ساحت های شش گانه تعلیم و تربیت، ساحت علمی و آموزشی است و آموزش و پرورش تلاش دارد با برگزاری کلاس های تقویتی، مسابقات و برنامه های مفید و کاربردی بنیه علمی دانش آموزان را تقویت کند.

مدیرآموزش و پرورش تنگستان تصریح کرد: دانش آموزان این شهرستان، در مسابقات قرآنی، فرهنگی، هنری و پرورشی، دارای رتبه های مختلف کشوری و استانی می باشند؛ امید است با توجه به برنامه های این مدیریت و تلاش همکاران، شاهد ارتقاء رتبه های علمی و آموزشی دانش آموزان باشیم.

پولادیان با بیان این که کیفیت بخشی به آموزش و ارتقاء سطح علمی دانش آموزان سرلوحه کار ماست؛ تصریح کرد: برگزاری کلاس های کنکور( از ابتدای آبان ماه 95تا کنون) کلاس های تقویتی، اعتکاف علمی، مسابقات گراد، دانشمند کوچک، خوارزمی، طرح جابر، کانگورو، المپیاد ، سنجش و پایش و... طبق برنامه ای مدون و کارشناسی شده انجام شده است.

وی آینده ی هر دیاری را در گرو  نیروی انسانی توانمند دانست و از دانش آموزان خواست با تلاش خود، آینده ای روشن برای دیار خود رقم بزنند.

گفتنی ست در پایان این آیین از رتبه های برتر علمی و برگزیدگان مسابقات مختلف حوزه آموزش به نحو شایسته ای تقدیر به عمل آمد.
 
انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.