مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر:

تحصیل دانش‌آموزان در مدارس غیر دولتی 10 درصد افزایش داشته است

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: در استان بوشهر شاهد افزایش پوشش 10 درصدی تحصیلی دانش‌آموزان در مدارس غیردولتی هستیم.

تحصیل دانش‌آموزان در مدارس غیر دولتی 10 درصد افزایش داشته است
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ناصر کرمی با بیان اینکه توسعه مدارس غیر دولتی یکی از برنامه‌های مهمی است که در افزایش کیفیت تحصیلی تاثیرگذار خواهد بود و در استان بوشهر شاهد افزایش پوشش 10 درصدی تحصیلی دانش‌آموزان در مدارس غیردولتی هستیم، اظهار داشت: 204 هزار و 887 دانش‌آموز در هزار و 710 مدرسه استان بوشهر تحصیل می‌کنند و خدمات آموزشی و تربیتی توسط 13 هزار و 779 فرهنگی در استان ارائه می‌شود.

وی با اشاره به صدور مجوز استخدامی 953 معلم در سال تحصیلی جدید، افزود: 545 دانشجو در دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر پذیرش می‌شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: در سطح کشور نرخ پوشش تحصیلی دوره ابتدایی 97.9 درصد است که در استان بوشهر این نرخ 99 درصد است و نرخ جذب دانش‌آموز لازم‌التعلیم نیز در استان ما 98.9 درصد است.

وی از راه‌اندازی و تجهیز 19 پژوهش‌سرای دانش‌آموزی در استان بوشهر، خبر داد و بیان کرد: در حالی که سال گذشته طرح نخبه‌پروری در چهار شهرستان بوشهر برگزار شده بود، امسال شش شهرستان میزبان اجرای این طرح هستند و 681 دانش‌آموز نیز در این طرح شرکت دارند.

انتهای پیام/ ث

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.