رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون:

معلم، پایه‌گذار تمدن و فرهنگ هر جامعه است

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون گفت: معلم زمینه‌ساز توسعه همه‌جانبه و پایه‌گذار تمدن و فرهنگ هر جامعه است.

معلم، پایه‌گذار تمدن و فرهنگ هر جامعه است
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ظهیر محمودی با بیان اینکه معلم زمینه‌ساز توسعه همه جانبه و پایه‌گذار تمدن و فرهنگ هر جامعه است، اظهار داشت: بزرگداشت و تکریم دانش و معلم بر اساس آیات نورانی قرآن، روایات و فرمایشات ائمه اطهار لازم است زیرا معلم شخصیت وارسته‌ای دارد که باید همگان به دنبال تجلیل از مقام والای آن باشند.

وی با مقایسه شغل معلمان و رسالت پیامبران، افزود: آزادی و رهایی بشر از جهل و نادانی و ارشاد آنان به سوی دانایی، تعالی و ترقی رسالت بزرگ پیامبران الهی است.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون با تاکید بر اینکه در برابر معلمان بزرگ و وارسته ادای احترام می‌کنیم، اضافه کرد: به روان معلمان گذشته مانند مشایخ، سادات، علما و بزرگان درود می‌فرستیم و از این که فرزندان این دیار در سطوح بالای حوزوی و دانشگاهی خدمت می‌کنند بر خود می‌بالیم.

وی برنامه های هفته معلم در بردخون را اینگونه عنوان کرد: تجدید پیمان با شهدا و عطرافشانی قبور مطهر شهدا، تکریم و تجلیل فرهنگیان، همایش بزرگ فرهنگیان، دیدار با فرهنگیان ایثارگر و بازنشسته و بیمار بخشی از برنامه‌های این هفته است.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون ضمن تقدیر از ستاد نماز جمعه به دلیل همکاری و همراهی با این اداره، ابراز داشت: با مشارکت پتروشیمی متانول کاوه شهرستان دیّر، 5کلاس درس در منطقه در حال احداث است که شوراهای اسلامی، دهیاران، شهرداری و مسئولان نیز حمایت می‌کنند اما نیازمند همراهی بیشتر خیرین در این زمینه هستیم.

وی خواستار مشارکت حداکثری مردم در انتخاباتی پرشور و حضور حداکثری در پای صندوق‌های اخذ رأی شد و تصریح کرد: به منظور بزرگداشت، توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی در ماه‌های آینده محفل انس با قرآن با حضور قاریان برجسته کشوری در منطقه اجرا می‌شود.

دبیر شورای آموزش و پرورش منطقه بردخون از شخصیت برجسته استاد مطهری تجلیل کرد و گفت: این متفکر وارسته دارای آثار و افکار روشنی در جامعه است  که همه اقشار از آن بهره‌مند شده‌اند.
 
انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.