حضور مردم بوشهر در انتخابات به صورت زنده پخش می‌شود

مدیرکل صدا و سیمای استان بوشهر گفت: صدا و سیمای بوشهر به‌صورت زنده حضور پرشور مردم و روند برگزاری انتخابات از چند نقطه پخش می‌کند.

حضور مردم بوشهر در انتخابات به صورت زنده پخش می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سید حسین ناظر ظهر امروز در نشست با فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با تبریک اعیاد شعبانیه و تبریک روز پاسدار و تجدید بیعت با اهداف و ماموریت‌های سپاه پاسداران اظهار داشت: پاسداران نقش مهم و بی‌بدیلی در عرصه‌های مختلف انقلاب دارند و خدمت در این عرصه از افتخارات است.

وی با بیان اینکه پاسداران نماد اقتدار، عزت و افتخار جامعه اسلامی هستند گفت: حضور مقتدرانه سپاه در تمام عرصه‌ها سبب شده است که سپاه مایه اقتدار و عزت و عظمت ایران اسلامی باشد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر با بیان اینکه فرهنگ  ایثار و فداکاری همراه با ایمان راسخ، سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) در سپاه متبلور است بیان کرد: پاسداری از ارزش‌های انقلاب، افتخار سبزپوشان جان برکف سپاه است، پاسداران انقلاب اسلامی با تأسی از سیدالشهدا (ع) و درس گرفتن از مکتب عاشورا، به اسلام  و نظام اسلامی ایران خدمت می‌کنند.

ناظر با بیان اینکه برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای فراهم کردن حضور حداکثری مردم در انتخابات شده است گفت: صدا و سیما در این انتخابات مانند گذشته بی‌طرفانه رسالت خود را انجام می‌دهد و حاکمیت عقلانیت، رعایت قانون، امنیت انتخابات، انتخاب اصلح  و فراهم کردن زمینه حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های اخذ رای را از جمله اهداف صداو سیما در هماهنگ کردن افکار عمومی جامعه است.

وی با بیان اینکه ویژه برنامه‌های مختلفی برای تحقق اهداف در صداو سیمای بوشهر برنامه‌ریزی شده است، خاطرنشان کرد:  در برگزاری انتخابات 29 اردیبهشت، صدا و سیمای بوشهر به‌صورت زنده  حضور پرشور مردم و روند برگزاری انتخابات از چند نقطه پخش می‌کند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر از شور انتخاباتی در استان بوشهر خبرداد و بیان کرد: مردم استان بوشهر از هم اکنون  با حضور در صحنه‌های انتخاباتی زمینه مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های اخذ رای را فراهم کرده‌اند.

در این نشست مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر به پاس گرامیداشت روز پاسدار از خدمات ارزنده سردار فتح‌الله جمیری فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر قدردانی کرد.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.