استقبال بوشهری‌ها از کاندیداتوری حجت‌الاسلام رئیسی

مسئول ستادهای حجت‌الاسلام رئیسی در استان بوشهر از استقبال بسیاری از مردم از فعالان اجتماعی و مدنی گرفته تا فعالان سیاسی، جامعه کارگری و بسیاری از نخبگان دانشگاهی استان بوشهر از کاندیداتوری حجت‌الاسلام رئیسی خبر داد.

استقبال بوشهری‌ها از کاندیداتوری حجت‌الاسلام رئیسی
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سید‌محمد‌صادق هاشمی از معرفی مسئولان ستادهای انتخاباتی حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در تمام استان بوشهر خبر داد و اظهار داشت: در حال حاضر روسای ستادهای این نامزد انتخاباتی در سراسر استان بوشهر مشخص و معرفی شدند.

وی با بیان اینکه درِ ستادهای حجت الاسلام رئیسی در سراسر استان به روی همه باز بوده و ستادهای این کاندیدا متعلق به همه آحاد مردم است، افزود: حجت‌الاسلام رئیسی در تمام دوران مدیریتی نشان دادند که مدافع و حامی حقوق محرومان و مستضعفان جامعه بوده است.

مسئول ستادهای حجت‌الاسلام رئیسی در استان بوشهر به رعایت ادب و اخلاق توسط حجت الاسلام رئیسی در مناظره روز جمعه اشاره کرد و گفت: همانطور که تاکنون در برنامه‌های این کاندیدا اعلام شد این نامزد انتخاباتی و ستادهای وی از حریم اخلاق حسنه اسلامی عبور نکرده و حاضر نیستند برای دستیابی به منافع سیاسی اخلاقیات را در جامعه قربانی کنند.

هاشمی با تاکید به صبر، متانت و ادب توام با ارائه برنامه در مناظره نخست توسط حجت الاسلام رئیسی، اضافه کرد: پس از مناظره روز جمعه بسیاری از مردم ضمن تماس با مسئولان ستادهای این کاندیدا در سراسر استان از برنامه‌ها و روش و منش این کاندیدا در مناظره نخست استقبال کرده و برای حمایت از رئیسی اعلام آمادگی کردند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر شور و شوق خاصی در بین حامیان حجت الاسلام رئیسی ایجاد شده و مردم با تماس‌ها و پیامک‌های خود سبب دلگرمی بیشتر ما می‌شوند.

هاشمی با بیان اینکه شعار انتخاباتی این نامزد انتخاباتی درخصوص "کار و کرامت"، است، ابراز کرد: همچنانکه در شعارهای این کاندیدا نیز  مشخص است تمامی دوستداران و حامیان وی باید کرامت دیگران را در نظر گرفته و با رعایت اخلاق حسنه اسلامی در جامعه سیاست زده امروز بهانه به دست افرادی که می‌خواهند به ترویج بداخلاقی‌ها در فضای جامعه بپردازند، ندهند.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.