تعیین ۸۲۸ شعبه اخذ رای برای انتخابات استان بوشهر

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: در برگزاری انتخابات دوازدهمین دور ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی ۸۲۸ شعبه اخذ رای در استان بوشهر تعیین شد.

تعیین ۸۲۸ شعبه اخذ رای برای انتخابات استان بوشهربه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه همه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه، پرشور و قانونمند در استان بوشهر اندیشیده شده اظهار داشت: حضور پرشور مردم در انتخاباتی امری مهم در راستای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و ناامید شدن دشمنان است که برای تحقق این مهم امکانات لازم فراهم است.

وی با بیان اینکه  عوامل برگزاری انتخابات در استان بوشهر افزون بر 20 هزار نفر است تصریح کرد: 16 هزار نفر از این تعداد نیروهای اجرایی در امر انتخابات هستند.

رئیس ستاد انتخابات بوشهر با بیان اینکه امروز  آخرین مهلت برای ارائه شکایت داوطلبان رد صلاحیت انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا  است افزود: پس از بررسی صلاحیت داوطلبان ، هیئت نظارت بر انتخابات 10 روز فرصت دارند که شکایت‌ها  داوطلبان رد صلاحیت شده را بررسی کنند.

گراوند با بیان اینکه 16 اردیبهشت هیئت نظارت برانتخابات نتیجه رسیدگی به اعتراضات را به ستاد انتخابات استان اعلام می‌کند گفت: ستاد انتخابات هم 17 اردیبهشت اسامی داوطلبانی را که صلاحیت آنان تائید شده برای انتشار در اختیار فرمانداری‌ها قرار می‌دهد.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر از زمان انتشار اسامی داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی خبرداد و خاطر نشان کرد: فرمانداری‌ها از 18 تا 20 اردیبهشت فرصت دارند اسامی داوطلبان نهایی انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا را منتشر کنند و در اختیار عموم قرار دهند.

وی با بیان اینکه 828 شعبه اخذ رای برای انتخابات استان بوشهر تعیین شد خاطر نشان کرد: 828 شعبه اخذ رای آراء در  برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا استان بوشهر مستقر می‌شود.

گراوند با بیان اینکه انتخابات 29 اردیبهشت در 37 شهر و 407 روستا و تیره عشایری استان بوشهر برگزار می‌شود افزود: از 828 شعبه اخذ رای استان بوشهر، 671 شعبه ثابت و 157 شعبه سیار است.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.