ضرورت رعایت اخلاق انتخاباتی از سوی نامزدها و طرفداران آنها

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر گفت: رعایت اخلاق انتخاباتی از سوی نامزدها و طرفداران آنها در این شرایط حساس ضروری است.

ضرورت رعایت اخلاق انتخاباتی از سوی نامزدها و طرفداران آنها
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سید اسماعیل موسوی با بیان اینکه فرصت تبلیغات زمان مناسبی برای بیان ظرفیتها و توانمندیهای افراد است تا مردم ضمن شناخت نامزدها بتوانند انتخاب مناسبی داشته باشند، افزود: طرفداران نامزدها از تخریب و توهین نسبت به کاندیدای طرف مقابل پرهیز کنند، رعایت اخلاق انتخاباتی از سوی نامزدها و طرفداران آنها در این شرایط حساس ضروری است.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر در خصوص فعالیت تبلیغاتی ستادهای انتخاباتی در استان بوشهر گفت: براساس قانون پس از انتشار اسامی داوطلبان نامزدها به صورت رسمی از جانب وزارت کشور، فعالیت تبلیغاتی نامزدها آغاز می شود.

موسوی با اشاره به اینکه در این دوره اسامی نامزدها در 31 فروردین معرفی و از همان زمان تبلیغات نامزدها آغاز و تا 27 اردیبهشت ادامه دارد، گفت: در این مدت داوطلبان می توانند ستاد تبلیغاتی در مراکز استانها و شهرستان دایر کنند و با معرفی مسئول ستاد به فرمانداریها به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کنند.

وی با تاکید بر اینکه قانونگذار مشخص کرده مسئولان ستادهای تبلیغاتی هر نامزد در شهرستانها به فرمانداریها معرفی شوند، گفت: فعالیت تبلیغی برخی از نامزدها شروع شده و انتظار می رود با توجه به فرصت باقی مانده تا روز پایان تبلیغات انتخابات این فعالیتها ادامه داشته باشد.

موسوی بیان کرد: نامزدهای انتخابات می توانند علاوه بر ستاد اصلی ستادهای فرعی دیگری شامل خواهران و برادران با مسئولیت ستاد تبلیغاتی اصلی تشکیل دهند.

انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا همزمان 29اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.
 
انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.