عضو کنگره آمریکا: ترامپ در سفرش به اسرائیل انتقال سفارت را کلید می زند

ران دی سانتیس گفت: ترامپ در سفر آتی به اسرائیل انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به بیت المقدس را کلید می زند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی تایم آو اسراییل، ران دی سانتیسRon DeSantis -- عضو کنگره آمریکا -- اعلام کرد: ترامپ در سفر آتی به اسرائیل، انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به بیت المقدس( قدس اشغالی) را کلید می زند.

بر این اساس، ران دی سانتیس که ریاست کمیته فرعی نظارت بر سفارت خانه های آمریکا در جهان را در کمیته امنیت ملی مجلس نمایندگان برعهده دارد، اعلام کرد ترامپ احتمالا در سفر آتی به اسرائیل انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس(قدس اشغالی) را کلید می زند. وی گفت همزمانی سفر ترامپ با روز موسوم به بیت المقدس(قدس اشغالی) اتفاقی نیست.

وی در اظهاراتی گستاخانه گفت: زمانی بهتر از این زمان برای اعلام آغاز انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس(قدس اشغالی) نیست زیرا ما همراه دوستان اسرائیلی خود پنجاهمین سالگرد آزاد سازی بیت المقدس(قدس اشغالی) را جشن می گیریم.

این عضو کنگره آمریکا تاکید کرد: به نظرم اعلام زمان سفر رئیس جمهور ترامپ می تواند احتمال انتقال سفارت را افزایش دهد و این اقدام پیامی قدرتمند را به کشورهای سراسر جهان ارسال خواهد کرد و نشان خواهد داد آمریکا از متحدان خود دفاع و حمایت خواهد کرد و در کنار آنها خواهد ایستاد و اجازه نخواهد داد برخی افراد ما را در انجام کار درست مردد کنند. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار