مایک پنس: ترامپ به طور جدی در حال بررسی انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس است

معاون رئیس جمهور آمریکا در کنفرانس سالانه آیپک وعده ترامپ برای جابجایی سفارت آمریکا در اسرائیل را تکرار کرد.

مایک پنس: ترامپ به طور جدی در حال بررسی انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تایمز آو اسرائیل، "مایک پنس" معاون دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی خود در کنفرانس سالانه لابی صهیونیستی آیپک بار دیگر موضوع جنجالی انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به بیت‌المقدس را در کانون توجه قرار داد.

وی در این سخنرانی با بیان اینکه روابط ویژه آمریکا و اسرائیل در دولت ترامپ "مستحکم‌تر" از همیشه خواهد بود، گفت: ترامپ به وعده خود در رابطه با انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به بیت‌المقدس پایبند است و در حال حاضر این موضوع را به طور جدی تحت بررسی دارد.

پنس همچنین در جمع حامیان رژیم صهیونیستی تاکید کرد دولت جدید آمریکا دیگر اجازه نخواهد داد سازمان ملل به تریبونی برای انجام اقدامات علیه اسرائیل تبدیل شود.

ترامپ برای اولین بار در کنفرانس سال گذشته آیپک وعده انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس را مطرح کرد و از آن زمان تاکنون این موضوع در داخل و خارج آمریکا با حاشیه‌های فراوانی همراه بوده است.

در طول چند دهه گذشته روسای جمهور آمریکا همواره از قصد خود برای انتقال سفارت کشورشان به بیت‌المقدس سخن گفته‌اند اما اعتراضات جهانی و ترس از انتفاضه مردم فلسطین آنها را در نهایت از تصمیم خود عقب رانده است.

انتهای پیام /


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار