هشدار پادشاه مراکش درباره انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به قدس اشغالی

«محمد ششم» در پیامی به رئیس تشکیلات خودگردان، مسئله انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به قدس اشغالی را موجب پیدایش بی‌ثباتی در منطقه دانست.

هشدار پادشاه مراکش درباره انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به قدس اشغالیبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره عربی، پادشاه مراکش در خصوص انتقال سفارت آمریکا به قدس اشغالی هشدار داد.

«محمد ششم» ضمن هشدار در زمینه احتمال اقدام آمریکا به انتقال سفارت خود در فلسطین اشغالی به شهر قدس، در پیامی به محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین گفت: انتقال سفارت آمریکا به قدس به معنی از بین بردن تلاش‌های به کار گرفته شده برای حل و فصل عادلانه مسئله فلسطین است و این اقدام پیامدهای منفی خود را بر امنیت و صلح و ثبات در منطقه خاورمیانه و همه جهان خواهد گذاشت.

وی به عنوان رئیس کمیته قدس تأکید کرد از هیچگونه تلاشی برای دفاع از شهر قدس و یاری رساندن به اهالی آن و دفاع از حقوق قانونی آنان -که قوانین بین‌المللی و تصمیمات مشروع بین‌المللی و بندهای توافقنامه ژنو چهار آن را ضمانت کرده است- فروگذار نخواهد کرد.

پادشاه مراکش افزود: اسرائیل از اظهارات مقامات آمریکایی در زمینه انتقال سفارت واشنگتن به قدس سوء استفاده می کند تا سیاست‌های خود ضدملت فلسطین را ادامه دهد و با نادیده گرفتن حقوق عربی و اسلامی این شهر مقدس احساسات میلیون‌ها مسلمان در جهان را جریحه‌دار می‌کند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار