دوبله «جویندگان طلا» برای پخش از شبکه پنج ادامه دارد

ادامه مستند «جویندگان طلا» به مدیریت غلامعلی افشاریه در امور دوبلاژ در حال دوبله است.

غلامعلی افشاریه پیشکسوت عرصه دوبلاژ در مورد روند دوبله مستند «جویندگان طلا» در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: در حال حاضر دوبله 24 قسمت مستند «جویندگان طلا» به پایان رسیده و دوبله 17 قسمت دیگر آن در حال انجام است.
 
مدیر دوبلاژ آثار ماندگار مستند سینمای جهان، تصریح کرد: سریال «جویندگان طلا» با محوریت اجتماعی و درام بوده که روایتگر ماجراهای گروهی است که به همراه خانواده‌های خود، برای یافتن طلا به قطب می‌روند و در ادامه از هم جدا می‌شوند و برای دستیابی به طلاهای بیشتر با هم به رقابت می‌پردازند و در ادامه اتفاقات غیر منتظره‌ای برای آنها رقم می‌خورد.
 
افشاریه با اشاره به پیام مستند «جویندگان طلا» اظهار داشت: با جلو رفتن مستند «جویندگان طلا» افرادی را خواهیم دید که خودشان را از دیگر اعضا برتر می‌بینند که موجب مشکلاتی در رسیدن به هدف اصلی آنها می‌شود. به نظر من فعالیت گروهی نباید به این صورت باشد و این مورد به گونه‌ای عبرت آموز بوده؛ بطوری‌که اهمیت اتحاد اعضای گروه را به تصویر می‌کشد.
 
افشاریه در پایان درباره صداپیشگان این سریال گفت: جواد پزشکیان، فریدون اسماعیلی، تورج مهرتاش، مریم نشیبا، سعید مقدم‌منش، علیرضا شایگان، ناصر احمدی، امیر‌صالح کسروی، کسری کیانی، آیدین درویش‌زاده، ظفر گرایی، علی جلیلی‌باله، حسین باقری، مهرداد ارمغان، ناصر خویشتن‌دار، زهره اسدی و مژگان احمدی از صداپیشگان اصلی و نرگس شقاقی بازنویس سریال «جویندگان طلا» هستند.  
 
گفتنی است؛ دوبله سریال «جویندگان طلا» به سرپرستی غلامعلی افشاریه هر روز در قالب 44 دقیقه در هر قسمت، از شبکه پنج سیما بر روی آنتن می‌رود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۱۹:۱۰ ۱۶ مرداد ۱۳۹۶
با سلام و وقت بخیر خدمت شما،همسر من بسیار علاقه مند مستند جویندگان طلا هستند،ممنون میشم تاریخ دقیق پخش مجدد این مستند رو بگید متشکرم
آخرین اخبار