ساخت مجموعه مستند «پیشکسوتان دوبله» ادامه دارد

ابوالفضل توکلی می‌گوید: من خودم را موظف می‌دانستم تا به پاس قدردانی از پیشکسوتان دوبله اثر کوچکی را در قاب مستند تهیه کنم.

ساخت مجموعه مستند «پیشکسوتان دوبله» ادامه دارد
ابوالفضل توکلی تهیه‌کننده و کارگردان مستند، در مورد هدف خود از ساخت مجموعه «پیشکسوتان دوبله» در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: هدف من از ساخت مجموعه‌های «پیشکسوتان دوبله» از جمله مستند «دوران افشاریه»، معرفی هنر دوبله و اتفاقات دوران گذشته بوده. به دلیل اینکه این عرصه در دوران مختلف، فعالیت‌های موثری در حفظ  زبان فارسی داشته و من خودم را موظف می‌دانستم تا به پاس قدردانی از همه بنیان‌گذاران و پیشکسوتان دوبله اثر کوچکی را در قاب مستند تهیه کنم.
 
این تهیه‌کننده و کارگردان با اشاره به محتوای مستند «دوران افشاریه» اظهار داشت: مستند «دوران افشاریه» در واقع معرفی نسلی بوده که در هنر دوبله نقش بسزایی داشتند و وجود آنها را برای نسل‌های بعدی به یادگار می‌گذارد.
 
توکلی در پایان خاطر‌نشان کرد: شروع اولین فعالیت من در اسفند ماه سال 1394 بوده که تا به امروز مستند زندگینامه پیشکسوتانی مثل بهروز رضوی، جلال مقامی، ایرج رضایی، ناصر ممدوح و غلامعلی افشاریه ساخته شد.

وی ادامه داد: «پیشکسوتان دوبله» یک مجموعه 10 قسمتی بوده که در هر قسمت آن زندگینامه یک پیشکسوت دوبله، معرفی می‌شود و این مجموعه همچنان ادامه دارد.
 
گفتنی است؛ بزودی زندگینامه «محمود قنبری» در قالب مستند به تهیه‌کنندگی و کارگردانی ابوالفضل توکلی ساخته می‌شود.
 
 
انتهای پیام/
 
 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.